Úvodná stránka » Diskusné fóra » Iné diskusné témy »

Fotky


Diskusia je uzamknutá. Ďalšie pridávanie diskusných príspevkov do tejto diskusie nie je možné.

portret

L.Ď. pokročilý 18.11.2013 11:50

Už sa tu toho o tomto veľa popísalo, ale nedá mi to.
Všimli ste si koľko fotiek hríbov od jedného autora pribudlo v piatok 15.11.2013?

portret

fofoja moderátor, mykológ, atlasár 18.11.2013 15:58

http://www.nahuby.sk/fotogalerie_vyhlada...
pokiaľ sa nezavedú limity tak to tu bude stále, ale je to ako boj s veternými mlynmi

portret

peten atlasár, mykológ 18.11.2013 16:44

Pokud tu nebude nastaven nějaký rozumný limit pro vkládání fotek do všech sekcí, tak se toto a podobné bude stále opakovat!
Není na mě určovat, kolik fotek je rozumný denní limit a ani od toho zde nejsem, ale chtělo by, aby se touto témou začali pověření věnovat!
Neboť sebereflexe určitých jedinců při vkládání kvanta nepříliš kvalitních fotek především do hlavní sekce huby, je nulová.
Dochází k odsouvání jiných fotografií, fotografií ostatních uživatelů - často daleko kvalitnějších fotografií...
Dále bych touto formou chtěl důrazně apelovat na všechny uživatele těchto stránek, nechť vkládají pěkné a zajímavé fotky do hlavní sekce a fotky nepříliš zdařilé do sekce vedlejší. Domnívám se, že i z tohoto důvodu byly jednotlivé sekce administrátorem vytvořeny. Moderátoři tu přeci nejsou jen od toho, aby přesouvaly nezdařilé fotky tam a zpět - a tímto se opět vracím k té sebereflexi, o které jsem psal výše...

portret

fofoja moderátor, mykológ, atlasár 18.11.2013 17:14

"Pověřený" je jedine Roland, nepoznám ani jedného moderátora či atlasára čo by nebol za zavedenie limitov, či?

portret

peten atlasár, mykológ 18.11.2013 17:17

Ok, nevím, jak to tady v zákulisí chodí, kdo co může a kdo ne, já sem dávám fotky, vzdělávám se zde a snažím se druhým pomáhat, od toho tady jsem...
Tak ať Roland zavede limity a bude to ok...

portret

vlado(ZV) mykológ, moderátor, atlasár 18.11.2013 18:11

Chlapi, veľmo dobre píšete...

portret

fofoja moderátor, mykológ, atlasár 18.11.2013 18:27

z pred roka http://www.nahuby.sk/diskusia.php?parent...

portret

babka Milka pokročilý 18.11.2013 19:00

Je to naozaj rekord. V jeden deň pridať 50 fotiek a 48 z nich je na foto hríb smrekový, potom jedno foto suchohríba a jedno foto hríba zrnitohlúbikového. Ak by to boli naozaj nejaké extra nálezy zaujímavých húb, tak to ešte beriem, ale hríby smrekové... Naozaj je potrebné zaviesť limity.

portret

Eldžej pokročilý 18.11.2013 21:16

neviem čo by sa limitmi pokazilo alebo zhoršilo...podľa mňa by sa to oveľa zlepšilo...málokto je proti limitom a aj tak sa nezavedú...

portret

peten atlasár, mykológ 18.11.2013 21:20

Zajímavá diskuse, jen mě nejde do hlavy, že kdokoli se dotkl otázky zavedení limitů fotek/den měl hodně záporných kliků. Např. když řeknu, že by měl být limit 3 fotky/den, budu mít více nesouhlasů, než když řeknu 5 či více fotek/den, to je mi jasné... Ale tam to nikterak nezaznělo, doopravdy se divím těm jedincům, kteří se vyjadřovali záporně k zavedení limitů a vcelku by mě zajímalo proč?! Njn a už jsem zase u té anonymní klikačky na barvičky

portret

Laci 18.11.2013 21:52

Nie každý má sebakritiku ,tak asi ten limit by bol vhodný ale ja by som to asi takto nastavil, začiatočník 10 fotiek za deň ( čo keď sa tam nájde niečo zaujímavé) pokročilí a vyššie bez limitu.

portret

Laci 18.11.2013 22:15

Samotné fotky hlavne pri pridávaní zatažujú Server,pri čítaní je to už trošku menej náročné už sú upravené,ale aj so samotnou úpravou sa server potrápi .Podľa mňa limit by bol shodné riešenie aj na zataženie servera.Že aké nechajme na Rolanda.

portret

oldo mykológ, hlavný moderátor, atlasár 18.11.2013 23:45

tie záporné kliky sú zrejme od nejakého jedinca cez mobil a jeho rodina, rodina rodiny + jeho priatelia a ich priatelia. Naschváľ. Zrejme dementi.

portret

oldo mykológ, hlavný moderátor, atlasár 18.11.2013 23:47

To ste zle rátali - dokopy ich bolo cez 70 fotiek. Okolo 20 fotiek bolo vymazaných.

portret

peten atlasár, mykológ 19.11.2013 00:19

To zní vcelku rozumně a logicky, však já to říkám stále, že nejhorší srážka je srážka s cerebrálním impotentem
Mám rád tyhle hrdiny, co nedokáží vyjádřit svůj názor. Přisuzuji to nějakému komplexu z dětství, který v nich přetrval až do dospělosti a vlastně je i svým způsobem lituji. Kdybych byl empatičtější, asi bych měl mít radost, že umí číst a nejsou to daltonici, ale nejsem

portret

rudolf2 pokročilý 19.11.2013 07:04

Predpokladám, že teraz si opísal svoju mentálnu charakteristiku.

portret

peten atlasár, mykológ 19.11.2013 11:34

Rudo, s Tebou nemá cenu se o čemkoli bavit. Vyjádřil jsi svůj názor osobní invektivou, dobře, já Ti za něj děkuji. Mysli si co chceš, mě je to upřímně jedno. Tvá osoba mne nemůže jakkoli urazit. Nyní Tě polituji a jdu se kouknout na příspěvky o houbách...

portret

rudolf2 pokročilý 19.11.2013 17:11

Áno vyjadril som svoj osobný názor na tvoje hlúpe invektívy na desiatky ľudí, ktorý majú iný názor ako ty v tejto oblasti.
Ja som nevyslovil žiadnu osobnú invektívu, ani sa tak hlúpo ako ty nevyjadrujem, len som tvoje slová otočil na teba, zjavne sa ti nepáčia, ale vyslovil si ich ty a nie ja.
Vyslovil si ich na ľudí, ktorých nepoznáš a o ktorých nič nevieš a predsa si na nich dovolíš použiť také hlúpe urážajúce invektívy, slovníkom vhodným tak akurát pre mäsiarskeho psa.
A uraziť ťa určite nechcem, len som chcel poukázať (a som rád že sa mi to podarilo), aké je také vyjadrovanie nepríjemné a nevhodné.
A diskusia je so mnou ozaj ťažká, ale len keď chýbajú logické racionálne argumenty a to určite považujem za svoju dobrú vlastnosť.

portret

peten atlasár, mykológ 19.11.2013 17:52

Rudo, já Tě mám také rád a díky za nesouhlasné palce, třeba se k Tobě ještě někdo přidá
Nicméně však, tato debata není o Tobě nebo o mě, apropos jaký je Tvůj postoj k zavedení denního limitu k přidávání fotografií? To je to gró, oč tu běží. Oblaž nás svým ostrovtipem, logickými a racionálními argumenty, proč ano, či ne.

portret

Eldžej pokročilý 19.11.2013 18:35

a k tomu ešte ta ista fotka len z iných uhlov ne?

portret

dedabobr pokročilý 19.11.2013 19:32

Čím horší kvalita fotek,tím více někteří přidávají.

portret

Tokaj 19.11.2013 19:57

Chlapi vyriešte to chlapsky. http://www.nahuby.sk/obrazok_detail.php?...

portret

peten atlasár, mykológ 19.11.2013 20:01

To jsou moudrá slova a rád se pod ně podepíši!

portret

rudolf2 pokročilý 19.11.2013 20:14

Svojou vulgárnosťou ma neohúriš, tvoj slovník je o tebe, ak chceš poznať môj názor na túto problematiku preštuduj si diskusie na túto problematiku ktoré sa tu odohrali v minulosti.
Je ich dosť a ja som rád že sa ich už nemusím zúčastňovať aj preto, že sú plné aj urážajúcich príspevkov ako sú tie tvoje.

portret

peten atlasár, mykológ 19.11.2013 20:24

Že zrovna Ty hovoříš o vulgárnostech, hmm. Ty si fakt nevidíš do úst. Upřímně Tě lituji, možná bys měl vyhledat pomoc lékaře...
Howgh.

portret

Laci 19.11.2013 21:55

Nechcem zasahovať do Vašich osobných súbojov ale by ste si to mali vyjasniť nie na diskusii ale v maili, jedno si uvedomte že to nie je mail ale verejná stránka a toto číta možno 1000 a viac ľudí.

portret

peten atlasár, mykológ 19.11.2013 22:25

Lacko, máš pravdu a věř mi, že mě nešlo o nějaký souboj, pouze jsem se zde vyjadřoval k tomu, aby byly zavedeny limity pro denní pensum fotek od každého z uživatelů stránek. Za cáfalův mentální průjem nemohu, kdyby se opět po svém nezapojil do debaty, toto by tady nevzniklo. Pouze jsem se bránil jeho vulgarismům a napadání. Od něj mi ani mail, ani SS nepřišel, že se mu něco nelíbí, popř. proč se mu to nelíbí. Na druhou stranu, ať si lidi udělají obrázek a snad nejsou tak pitomí, aby soudili stránky a jejich význam na bázi jednoho sebestředného individua, které není schopno sebereflexe a má tady spory s téměř každým a kterého málokdo bere vážně...
Tak a to je z mé strany vše, více se už k tomu vyjadřovat nebudu. Co jsem zde ve všech příspěvcích napsal, za tím si stojím. Jak vidím, tak se mnou většina souhlasí a především jsem za zavedení denních limitů pro vkládání fotografií. Dále by to bylo pouze mlácení prázdné slámy!

portret

Laci 19.11.2013 22:49

Ja osobne som za rozumným limitom. ako som v predošlom napísal cca 10 fotiek denne aj pre rozumného pokročilého by úplne stačilo, aj tak viac veľmi za deň nestihne poriadne spracovať. No nie každý si uvedomuje že fotky a videá sú najnáročnejším pre SERVER, tak na kapacitu pamäte ako aj na odozvy či von či dnu, preto tie dlhé odozvy hlavne vo vrchole hubárskej sezóny.

portret

peten atlasár, mykológ 19.11.2013 23:00

Laci, vnímám to podobně jako Ty. Dříve jsi napsal 10 pro začátečníka, třeba přidá něco zajímavého.... s tím bych souhlasil. 10 fotek pro pokročilého je dle mě moc, pokud je někdo rozumný, 10 fotek přidávat nebude, jelikož nebude chtít samolibě odsouvat fotky ostatních uživatelů a zahlcovat server. Pro nerozumného by byl limit 10 fotek/den jistě málo, takovému je všechno jedno. Kdyby bylo, jako že není, na mě, dal bych limit 5 fotek/den.

portret

Laci 19.11.2013 23:08

Podľa mňa nechajme to na Rolanda či to bude 5 ,10,15,20 nak posúdi sám kapacitu Servera a čo zvládne. A na jeho IT špecialistov.

portret

peten atlasár, mykológ 19.11.2013 23:13

Samozřejmě, nechme to na Rolanda, buď se něco stane, nebo ne. Tak jako tak, život půjde dál

portret

Laci 19.11.2013 23:20

Aj tak to bude len na ňom,či pridá limit alebo nie.

portret

Laci 19.11.2013 23:30

Ináč robil som niekolko web, stránok takže aj takýto zásach nie je len o tom že to niekto vymyslí že limit ,je to dosť velký zásach do stránky a aj finančne náročný,tak niekedy aj dobré a užitočné nápady zapadnú prachom lebo sa to neoplatí.Tak aj túto stránku treba pozerať.

portret

Laci 19.11.2013 23:42

Keď sa mu poskladá 10000 užívatelov po 1 EUR tak asi to rád to urobí.Asi tak odhadujem tanto zásah

portret

peten atlasár, mykológ 19.11.2013 23:45

Tak samozřejmě, že zásah do již naprogramovaných a plně funkčních stránek je velký zásah. Není legrace změnit resp. upravit kdejaké nastavení, na které nebylo při počátečním programování pamatováno. Souhlasím s Tebou. Ale zde jsme u jádra všeho - toto si né všichni uvědomují, rvou sem fotky nejrůznějších (ne)kvalit v jakémkoli množství a je jim vše jedno, neboť co by se starali o tu druhou stránku mince, hlavně, že tu budou mít tisíce fotek...
To, cos popsal je těžké programování, které by zabralo hodně času, úsilí a asi i peněz. Měl bych nápad, který by se dal naprogramovat velice lehce v již existujícím skriptu a to v pravidlech - není třeba programovat limit jako takový, stačí udat do pravidel, že je xyz fotek/uživatel/den je limit a tím je vyřešeno vše. Kdo by pravidla nerespektoval, ten by asi nedobře skončil...

portret

Laci 19.11.2013 23:58

To je všetko krásne čo si predsatavuješ ale to treba na tú stránku naprogramovať a už sú určité praidlá a tie sa nemôžu zmeniť ,je to obrovsky náročné počas chodu niečo zmeniť,je to 10x finančne náročnejšie ako pri samotnej tvorbe stránky,lebo už beží stránka a chyba by znamenala zastavenie stránky,ja to vydím tak že mlátime do prázdnej slamy.Nápad je to dobrý ale finančne nezrealizovatelný.

portret

peten atlasár, mykológ 20.11.2013 00:07

Hmm, vypadá to tak, bohužel. Nejspíš se budeme muset spokojit s tím jak to je a doufat, že některé uživatele přes noc nějaká vyšší moc obdaří rozumem a oni se ho naučí používat.

portret

rudolf2 pokročilý 20.11.2013 00:08

Vážený pane Pete N, kde v tejto diskusii je vulgarizmus p Cáfala?
Tá diskusia je tu a ja to tam nemôžem nájsť, vidím tam len upozornenie vás, aby ste nepoužívali vulgarizmy a invektívy na iných.

portret

Laci 20.11.2013 00:14

Asi tak,tak sa s tým vyrovnaj.

portret

peten atlasár, mykológ 20.11.2013 00:20

Laci, budu doufat, že si to někteří nejen přečtou, ale i uvědomí a pokusí se myslet nejen na sebe, ale i jak na server, tak i na ostatní uživatele těchto pěkných stránek.

portret

Martes pokročilý 20.11.2013 07:46

Na horskom webe HIKING.SK je limit 1 fotka denne a to by si asi každý rozmyslel čo sem dá.... Ideálne by bolo aspoň obmedziť počet fotiek jedného druhu (to je len taká fantázia), keď už sem niektorý potrebujú vložiť 10 fotiek smrekáča za sebou

portret

dedabobr pokročilý 20.11.2013 10:05

Zřejmě my v této diskuzi nic nevyřešíme,měl by se na toto téma oficiálně vyjádřit majitel stránek p. Baranovič.Jinak se tu zase budou řešit osobní problémy a mluvit dokola o ničem.Tento problém se táhne už pár let a zatím pokud vím,se admin nevyjádřil.Jak jsem se dozvěděl,chtějí někteří dobří houbaři a fotografové,pokud se situace nezmění, s těchto stránek odejít.To už tu jednou bylo a stránkám to jen uškodilo.

portret

Janko44 pokročilý 20.11.2013 14:22

Od začiatku sledujem túto diskusiu a nedá mi, aby som nereagoval. Čím ďalej, tým viac nadobúdam dojem, že problém, ktorý nastolil Libor, sa stal vedľajším, akoby na druhej koľaji, a diskusia sa zvrhla na slovné potýčky dvoch protagonistov - Pete vs Rudo. Problém bol nastolený jednoznačne - zaviesť/nezaviesť limity pridávaných fotografií?
Ja osobne som za limity !!!
Situácia, ktorú popísal Vojto v jednom z predchádzajúcich príspevkov - "Čím horšia kvalita fotiek, tým viac sa ich pridáva" - je neúnosná. Prednedávnom som napísal SS jednému z užívateľov, ktorý tiež pridáva veľké množstvo fotiek (o kvalite nehovoriac), že je to zbytočné. Samozrejme urazil sa! Z vlastnej skúsenosti viem, že keď pridá niekto denne 25 alebo ešte viac fotiek, z toho 20 z jedného druhu, tak si pozriem prvých 6 (toľko sa ich zobrazí v jednom riadku) a ďalšie už ani nepozerám. Voľakedy v začiatkoch som tiež bol taký, že som pridával viac, ale podučil som sa, že je to vlastne zbytočné, pretože na tie v "druhom pláne" sa už skoro nikto nepozeral, ani nereagoval. Preto nechápem niektorých pokročilých alebo fotografov, že si to ešte neuvedomili. Teraz riešim pridávanie trošku inak. Keď na vychádzke nafotím väčšie množstvo, vyberiem tie najvhodnejšie a pridávam postupne počas niekoľkých dní - spravidla 4 alebo 5, maximálne však 6 fotiek, takto mám na pridávanie niekedy zásobu aj na týždeň. Užívateľ, ktorý si ma otvorí, vidí vždy všetky z príslušného dňa.
Moje doporučenie pre Rolanda ešte raz - som za zavedenie denných limitov a navrhujem maximálny počet na 6 fotografií denne.

portret

Tomi_no! pokročilý 20.11.2013 17:31

ale šak žijeme v demokracii, pozrite, možno zajtra zomriem a dnes si chcem pridať 50 fotiek smrekáča aby som si spravil radosť... myslím, že mnohí tu zbytočne machrujú a oháňajú sa kvalitou fotiek a neviem akými nálezmi, ale Internet je pre všetkých ja som napríklad na spomínané fotky smrekáča ani nenatrafil, kým som nenašiel túto diskusiu a vôbec mi neprekážali

portret

dedabobr pokročilý 20.11.2013 18:49

Každý kdo se přihlásil na stránky nahuby.sk ,měl by si přečíst pravidla a dodržovat je......když jsme v té demokracii.
http://www.nahuby.sk/clanok.php?clanok_i...