Úvodná stránka » Diskusné fóra » Iné diskusné témy »

Senior užívateľ


portret

fodor 26.1.2010 13:03

Ako je niekto Senior užívateľ a niekto kto je rovnako dlho posobiaci na tychto strankach nieje.Aky je pri tom postup? PS-Čista zvedavosť.

Reagovať na správu

portret

jarmila mykológ, atlasár 26.1.2010 13:21

všetko závisí od aktivít prispievateľa, ak tu je niekto aj dlho, ale v galérii má pár fotiek, aj to takých, ktoré neobohacujú atlasy, tak zostane "mladý" navždy

Reagovať na správu

portret

Mirka (junior užívateľ) atlasár 26.1.2010 15:00

ano.. tak ako ja večne mladý junior

Reagovať na správu

portret

jarmila mykológ, atlasár 26.1.2010 15:20

Reagovať na správu

portret

vlado(ZV) mykológ, moderátor, atlasár 26.1.2010 20:42

Ahaho, ktože sa tu ozve pri zaujímavej téme...

Reagovať na správu

portret

dudo 28.1.2010 10:32

FOREVER YOUNG.

Reagovať na správu

portret

karibu 26.1.2010 18:11

no aspon ze to dobre znie.

Reagovať na správu

portret

Rados3berny 26.1.2010 21:52

Ak plávaš s prúdom, tak sa možno dočkáš, ale ak máš vlastný názor, tak ti ani svätená voda nepomôže

Reagovať na správu

portret

korbačka 27.1.2010 00:03

Ešci dobre,že v Toryše maš sicko.Yes,mladý muž.

Reagovať na správu

portret

Balloo pokročilý 27.1.2010 09:26

Mojti Boze, tolko pravdy v jednej vete. Az som sa otocil, ci sa niekto nepozera. Ale bacha na tieto "invektivy", tu sa to nerado vidi.

Reagovať na správu

portret

beercards 27.1.2010 09:58

Niektorí by sme mohli mať titul " Senior vyrývač "

Reagovať na správu

portret

Balloo pokročilý 27.1.2010 10:13

Ved aj to urcite svojim sposobom povznasa stranku. Len mozeme byt radi, ze sa to neriesi ako za cias mistra Husa.

Reagovať na správu

portret

mino31 správca galérií, botanik, atlasár 27.1.2010 11:43

sak dajte nieco, uz je tu nuda zasa

Reagovať na správu

portret

beercards 27.1.2010 18:01

No dóóóóbre...keď to začalo, nadhodil som otázku, či si dámy museli zmeniť pohlavie, aby mohli byť "moderátor, senior" atď...v mužskom rode, tak môj príspevok bol zmazaný bez vysvetlenia...

Reagovať na správu

portret

mino31 správca galérií, botanik, atlasár 27.1.2010 18:41

juuj ako neznasam feministicke reci, hned to idem zmazat

Reagovať na správu

portret

bocacha pokročilý 27.1.2010 13:05

Seniori užívatelia musia najprv vymrieť, aby sa uvoľnili miesta.Ale to hovorím len tak na pol huby.

Reagovať na správu

portret

peter_p 29.1.2010 13:36

Nemusia vymrieť. Stačí administratívny zásah a je to.
(Bývalý senior, ktorý spáchal hrdelný zločin - NEFOTOGRAFUJE !!!! )

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 29.1.2010 13:39

Hehehehehehe kua, Ty si ma ešte pamätáš Propolis?

Reagovať na správu

portret

Andy (&y) atlasár 29.1.2010 16:59

Čerte, myslím že keď na NAHUBY príde doba búst, tvoja ako spoluzakladateľa tam nesmie chýbať urob si vopred odliatok

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 29.1.2010 17:56

Odliatok čoho? Aby som vedel, koľko sadry nakra...nakúpiť

Reagovať na správu

portret

Andy (&y) atlasár 29.1.2010 18:20

Tá voľba je na tebe, čo si pamätať čerta dvojrohého, alebo jednorožca

Reagovať na správu

portret

Ešli atlasár, mykológ 29.1.2010 21:51

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 28.1.2010 11:21

Reagovať na správu

portret

Aneri pokročilý 29.1.2010 13:13

A, čo tak titul (PASÍVNY UŽÍVATEĽ)?

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 29.1.2010 13:16

Alebo "aktívny sužovateľ"...

Reagovať na správu

portret

Aneri pokročilý 29.1.2010 14:55

môže byť,

Reagovať na správu

portret

Andy (&y) atlasár 29.1.2010 17:04

ja taký scem aj keď teraz po vianociach by som bral skôr "aktívny zužovateľ"

Reagovať na správu

portret

medulienka pokročilý 29.1.2010 17:15

takých nás bude kopa

Reagovať na správu

portret

Ešli atlasár, mykológ 29.1.2010 21:53

a čo "senior zneužívateľ"?

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 30.1.2010 03:02

No,Seniorov ,ktorý dokážu znechutiť, je tu snáď aj celkom dosť,už to ,podľa mňa,chce aj "seniora chápajúce ho"

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 30.1.2010 07:37

To by sa ale dalo použiť aj na prispievateľov bez "titulu"....

Reagovať na správu

portret

paloH pokročilý 30.1.2010 08:31

"Junior","Senior",užívatel,zneužívateľ,aj tak jedno.VŽDY záleží na človeku,aký je.Niektorých nepresvedčíš ani srdcom na dlani,ani lopatou..

Reagovať na správu

portret

serpico atlasár 30.1.2010 09:08

...mozno ? sa tato debata vyvinula kvôli Jožkovi Oboňovi, osobne ho nepoznam, aj ked je to mojho spoluziaka a kamarata syn, ale javi sa ako sikovny, snazivy, nekonfliktny,.... a hlavne odborne sa javi na vyske, ....ked sa pri jeho mene objavil "titul", neprekvapilo ma to, a potom prisiel "ozrejm" Zaja,...a Jozkovi to urcite dodalo "palivo",..Jozko, drz sa !

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 30.1.2010 17:46

Pištoľou a vľúdnym slovom dosiahneš viac, ako len vľúdnym slovom (Al Capone)

Reagovať na správu

portret

serpico atlasár 30.1.2010 19:17

...celkom si neviem predstavit moju maminu pri vychove svojho podareneho syna s pistolou (hi ! hi !)

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 30.1.2010 19:35

Prečo? Nevie strieľať, či čo?

Reagovať na správu

portret

serpico atlasár 31.1.2010 07:35

...ma respekt pred zbranami, ...i zlu spomienku...

Reagovať na správu

portret

Hasič 31.1.2010 17:38

Fuj.

Reagovať na správu

portret

viliam27 atlasár, mykológ, správca galérií 31.1.2010 19:12

Ja nič necítim...

Reagovať na správu

portret

Hasič 1.2.2010 16:00

Zbrane.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 1.2.2010 17:16

Tu nikto nerieši zbrane. Išlo o žart, nemusíš sa báť. Nech to niekto zmaže a bude dúfam zasa pokoj.

Reagovať na správu

portret

Hasič 1.2.2010 18:30

Ja sa nebojím.Myslel som to inak no ale teda HOWG.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 2.2.2010 19:37

Nástojčivo žiadam moderátorov, aby irelevantné príspevky zmazali. Zbrane fuj! Celosvetový a trvalý mier Yes!

Reagovať na správu

portret

serpico atlasár 2.2.2010 19:48

...aj by som sa pripojil, ale (co ak to bude charakterizovane ako vzbura Tcherta a vlka, uf, len to nie,...teda fuj som mal na ume)

Reagovať na správu

portret

mino31 správca galérií, botanik, atlasár 3.2.2010 11:45

Peter, Miloš a im podobní, Nie ste tu tak dlho, aby ste si mohli diktovat podmienky. Troska pokory by nezaskodilo. Za to, ze sa tu mozete prezentovat svojou pracou pred celym Československom by ste mali byt vdacni, nasu pracu respektovat, a ak nie, kludne mozete ostat na picassa alebo neviem kde...

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 3.2.2010 14:23

Tak toto iste nieje korektný spôsob diskusie a určite takéto reakcie stránke nepomôžu.
A navyše si pamätám, ako som kedisi, v dávnom socializme,ako mladý zamestnanec tvrdil,že dĺška výkonu zamestnania,nieje automaticky zárukou pravdivosti tvrdenia.

Reagovať na správu

portret

peter_p 3.2.2010 17:52

Ak si myslel mňa, tak vedz, že na týchto stránkach sa pohybujem od čias keď sa volali YETI na hubách. To,že som sa odmlčal bolo spôsobené o.i. aj reakciami akú si práve predviedol.

Reagovať na správu

portret

mino31 správca galérií, botanik, atlasár 4.2.2010 21:47

nie, teba som nemyslel, ale ak si to myslis tak kludne.

Reagovať na správu

portret

Balloo pokročilý 3.2.2010 18:26

Milan - neviem ako na takuto blbost reagovat. Jedine co ma napada - bud si si prave vypil, alebo spatne vytriezvel. Zatial pokial ja viem, s Tebou nemam ziadny konflikt a ak mas nejaky Ty so mnou tak si ho dories sam.

Cau

Reagovať na správu

portret

mino31 správca galérií, botanik, atlasár 3.2.2010 19:19

Miloš, Nemam s nikym konflikt, len mi vadia tie arogantne reakcie pod fotkami alebo v diskusiach voci ludom, ktori su na tejto stranke od jej vzniku a vlastne sa o nu zasluzili...To, ze je demokracia neznamena, ze si tu kazdy bude robit co chce. Predsa su tu pravidla a ked moderator zmaze fotku, tak ma na to dovod. Mas krasne fotky, a tesi ma, ze si si vymazal ten provokativny text v profile. Verim ze budes obohatenim tejto stranky.

Reagovať na správu

portret

Hasič 3.2.2010 22:00

Máte pravdu všetci. Tieto stránky si nezaslúžia hádky a ani nič podobne. Ak mi zmažu foto OK nič sa nedeje neberiem to osobne. Nemám foťak za 500 eury a viem že na 99 percent prispievateľov nikdy mať nebudem - v kvalite fotiek samozrejme. Ale aj tak čo je srdcu blízke pošlem a ak dám ruku na srdce, tak sa spolieham na admina či foto prejde alebo nie. Nič v zlom, ale slušnosť je na prvom mieste, nie? Neni ťažko osočovať a hádať sa. Taká komunita ľudí, ako je tu, je málo kde. Aj tak ste všetci suproví a mám vás rád. Kto ste bez viny, hodte do mňa kameňom.

Reagovať na správu

portret

voloďa 4.2.2010 08:29

Nechcel som reagovať, ale na toto budem! Vlado, u mňa to máš za 1+++++

Reagovať na správu

portret

Nezmar atlasár, mykológ 4.2.2010 09:06

Ano, toto bylo správné zvršení debaty! Každý máme své mouchy a není dobré to tady takto řešit! Nerad bych, aby se zde řešil nějaký osobní spor a ještě veřejně! Trpíme tak všichni a to si tento kolektiv lidí nezaslouží!

Reagovať na správu

portret

standoban pokročilý 4.2.2010 21:26

Vlado,máme rovnaký názor.Súhlasím so všetkým,čo píšeš.Namiesto hádok,čo tak si prelistovať atlas húb a niečo nové sa naučiť? Ani zo mňa nebude ktovieaký fotograf.Ide mi hlavne o fotografie húb ktoré rastú v okolí Braniska.Chcel by som troška priblížiť návštevníkom stránok huby,ktoré som tu našiel a ktoré tu rastú.Samozrejme,chcel by som sa vo fotografovaní zlepšovať,ale zo dňa na deň to nejde.Vážim si prácu adminov.Majú skúsenosti a nech si každý položí otázku,či by to robil a ako by to robil.

Reagovať na správu

portret

mino31 správca galérií, botanik, atlasár 4.2.2010 21:51

suhlasim, treba menej vypravat a viac sa vzdelavat, a potom pridu vysledky. Nielen vycapit fotku, cakat co na to niekto, popritom si pocitat komentiky a odporucania...

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 5.2.2010 00:20

No, ale to nieje veľmi zmierlivé.Máš trocha priveľa jedovatých slín.A vzdelávaním inteligenciu a charakter nezískaš.

Reagovať na správu

portret

mino31 správca galérií, botanik, atlasár 5.2.2010 11:04

Ano, lebo sa uz nemozem len necinne pozerat... Respekt a pokora, to su dve veci ktore niektorym ludom chybaju.

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 5.2.2010 11:10

Milan,ale myslím, že to je to, čo práve chýba Tebe.

Reagovať na správu

portret

paloH pokročilý 5.2.2010 11:21

Chýba nám to všetkým,ale len niektorí to priznajú.Práve preto vznikajú takéto a podobné diskusie,ktoré aj tak nikam nevedú.Tak sa mi zdá,že celé je to o tom dokázať tomu druhému ,že JA mám väčšieho vtáka.Dámy prepáčia.
Howgh.

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 5.2.2010 11:39

Dobrý spôsob, ako uzatvoriť túto diskusiu.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 5.2.2010 12:36

PaloH, pod Tvoj príspevok sa rád podpíšem. S malou výhradou. Každá diskusia niekam vedie, aj tá "neplodná". Možno niekomu, (kto sa len nemieni písomne prezentovať), niečo docvakne v hlave.
Vždy to tu tak bolo (a nič sa nezmenilo), že nový, prípadne neplodný užívateľ sa do stránok zamiluje takým spôsobom, že ich začne považovať za svoje. A každý, kto mu ruší kruhy sa stáva obtiažnym hmyzom, poťažno úhlavným nepriateľom jeho osoby, stránok a novozískaných priateľov. A to si predsa nemôže nechať.
V každom je kúsok ješiťáka, mňa nevynímajúc. Kto má rád kritiku? Ani ja nie.
Aj keď si uvedomujeme, že kritika nesmeruje na našu osobu, ale nás má motivovať k niečomu, nie vždy sa dobre počúva.
Ako sa ale zlepšovať? Počúvaním neprestajných chvál na seba a svoje fotky? Takto sa dá len ustrnúť a zakrnieť. Som presvedčený, že len slušne podaná a oprávnená kritika má význam.
Moderátori sú zavalení fotkami, ktoré už na prvý pohľad nepatria na tieto stránky a ťažko môžu každému autorovi vysvetľovať svoje rozhodnutie. Pokora chýba a sebakritika. Ako však môže fungovať sebakritika, keď autor nie je odborne na výške. Keď ani netuší ako fotiť a ako upravovať. Jemu sa to zdá byť úžasné a moderátor, ktorý fotku zamietol je odteraz jeho nepriateľom. Veď on vlastne ani nemá ambície byť výborným fotografom, ktorý obohatí tieto stránky krásnymi fotkami. Nemá ani ambície byť mykológom. Je predsa hubárom, ktorý celý život chodí na huby a vždy donesie viac, ako Fero, či Jožo. On fotí (hlavne dubáky) pre radosť a chce sa podeliť so svojimi úlovkami aj s ostatnými priateľmi. Tak prečo mu v tom bránia? Uvedomme si,či svojim dielom stránkam prospievame, alebo sem sypeme balast. Skúsme sa zamyslieť a nesťažovať moderátorom ich prácu. Lebo je to práca - a nevďačná. Ja by som to nerobil, lebo žiadneho ocenenia sa moderátor nedočká. Zato si oňho hocikto, čo mu ešte špak horí na stanici, obtiera hubu.
Tieto stránky prešli od svojho vzniku dlhým a plodným procesom. Mnohí ani netušia, koľko stálo roboty takéto stránky vybudovať. Sú v tom roky vymýšľania a makačky, o ktorých mnohí nemajú ani šajnu. Ale prídu si na hotové a sú najmúdrejší. Dívajte sa na to z tej lepšej stránky. Vážte si, že ste členmi tejto komunity a že máte právo sa na týchto stránkach prezentovať. Zlepšujte sa a učte sa. Sami budete mať radosť z vlastných schopností a budete môcť OPRÁVNENE prijať pochvalu. Kua, už som ako Lenin

Reagovať na správu

portret

voloďa 5.2.2010 13:17

Tcherte, tak teraz pred Tebou smekám svúj širák!!! Ani ja by som to lepšie nenapísal Super!

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 5.2.2010 13:26

Ťažko sa dajú niekoľkými vetami vyjadriť všetky myšlienky. Lepšie je pokecať a vysvetliť si naživo. Niekedy dobre mienená veta nie je celkom zrozumiteľne podaná a vyvolá opačnú reakciu a nepochopenie. Potom sa zbytočne hádajú aj tí, ktorí myslia a cítia rovnako.

Reagovať na správu

portret

Ešli atlasár, mykológ 5.2.2010 13:15

"... vznikajú takéto a podobné diskusie,ktoré aj tak nikam nevedú." V takýchto diskusiách si každý kto si to prečíta nájde aj niečo pre seba, čo vidí ako aj svoj nedostatok. Každý kto má aspoň kúsok seba reflexie sa z toho poučí a stane sa lepším a lepším až bude ...
Podľa mňa takéto diskusie niekam vedú.

Reagovať na správu

portret

paloH pokročilý 5.2.2010 14:15

Dobre.Z tohto pohľadu máte s Tchertom pravdu.Každá diskusia niekam vedie.Len sa mi zdá ,že je vidieť málo výsledkov a dôsledkov.
Ja nie som ani fotograf, a hubám rozumiem ako koza náklaďáku, ale chodím sem rád a len som mal pocit ,že podobné diskusie mnoho ľudí znechucujú a odrádzajú,
napr.aj od vyjadrenia vlastného názoru.
Ja som svoj názor vyjadril,i keď mám slabučký pocit že leziem niekomu do kompetencií,ale niekedy je ruka rýchlejšia ako myšlienka.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 5.2.2010 14:46

Kdesi som čítal, že ...citujem:" Nie som stokorunáčka, aby som sa páčil každému". Koniec citácie.
Vždy budú rozpory. Tak, ako sú všade. Podstatné je, aby sa hľadal konsenzus a nie rozdiely.
Pozri si Vaša Kautmana, Stana Glejduru, Vlada Kuncu, Janka Červenku, Olda Roučku, Dalibora Matýska, Polčákovcov a ďalších zanietencov. Mnohí sú formáty európskeho významu. (A na ďalších som si momentálne nespomenul, tak nech to neberú osobne). Čo tí všetko vypátrali, zdokumentovali a odfotili!!!!!!!!!!!! !!
A aké položky do herbárov vďaka nim pribudli. A sú na tej istej stránke, ako mnohí kecálkovia a mudrlanti, čo si sem chodia liečiť ego. Vidíte tu nepomer? Ja áno, a zjavný. Hentí vyššie spomenutí a ešte ďalší sa tu nevykecávajú. Nemajú na to čas a ani štipku chuti. Berú to tak, že karavána šteká a psi idú ďalej Oni si robia svoju prácu (koníčka) a nerozptyľujú sa prázdnymi blábolmi a žabomyšími vojnami. Aj v tom je ich veľkosť. Možno to znie nadnesene, alebo, akoby som sa im pchal do zadku, ale tí, čo ma poznajú, vedia, že to nie je tak. Len som chcel, aby sa vedelo, že komu česť, tomu česť. A tým druhým trúba!

Reagovať na správu

portret

mino31 správca galérií, botanik, atlasár 5.2.2010 13:01

Rudo, uz radsej nic nemysli, prosim...

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 5.2.2010 13:13

Myslenie je "zvláštna"kategória ,podobne ako empatia a sociálne cítenie, sa nedajú "naštudovať".Len poniektorý ich životnými skúsenosťami získajú.

Reagovať na správu

portret

serpico atlasár 5.2.2010 14:37

...ci vedie alebo nevedie, do neba alebo do pekla (uf, k Tchertovi !!!), naham tak,...ale mne veru dava, vytvaram si aj "ucelenejsi obraz" o prispievateloch...

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 5.2.2010 14:50

Ja som si už vytvoril ucelený obraz a to pred niekoľkými rokmi. Preto som aj zo stránok odišiel. Svoje rozhodnutie neľutujem ani trochu a nemám so stránkami žiadne plány ani ambície. Len sa sem chodím občas pozrieť, ako vyzerá tá zaplevelená záhradka. No furt rovnako.

Reagovať na správu

portret

Máčik 5.2.2010 16:28

Žabomyšie vojny,ovácie!Sám by som to korektnejšie nedefinoval.

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 5.2.2010 18:06

A ja si zase nemyslím,že tu ide o žabomyšiu vojnu/a aj preto som sa do diskusie zapojil/,ale o charakter stránky a spôsoby komunikácie na nej.
Každý človek všeobecne a na týchto stránkach tiež/je to tu priamo v stanovách/,má právo na svoj názor a slušné jednanie.
Skutočne tu vidím priveľa okrikovania,neprimeraných úsudkov a súdov,ktoré určite nemá nik právo vynášať a nieje žiadnym ospravedlnením funkcia/moderátor/,čas pôsobenia/senior užívateľ/,alebo odbornosť.
Všetko to ide skĺbiť a mnohý to i zvládajú.
Stačí trocha empatie a profesionality.
Moderátor má iste veľa práce,ale i štandardné korektné nástroje:fotografia zamietnutá pre....Ak je to korektné posúdenie,prispievateľ pochopí a nieje problém.
Ak chce moderátor viac,má záujem pomôcť,definuje nedostatok a navrhne riešenie.
Ak fotografia prejde,ale má nedostatky,môže a nemusí pridať názor, bez invektívy a kričania,takúto možnosť už majú aj ostatný prispievatelia a aj sa bežne využíva.
Ak nemám čas,alebo záujem,tak nereagujem a aj tým dám signál prispievateľovi.
Ak je to niečo hodnotné,alebo dobre technicky spracované,zahlasujem alebo pridám komentár.
Ak sa takto budeme správať,trenice, až na malé nepodstatné výnimky nebudú a prispievatelia budú pribúdať.A každý tou svojou menšou,či väčšou trochou tieto stránky obohatí.
Ak nie, po určitom čase budú znechutený odchádzať....

Reagovať na správu

portret

px pokročilý 5.2.2010 17:24

Viem,že existujú seniori uživatelie,ale tento kvázi rozruch okolo nich ma vôbec nezaujíma.Som rád na tejto stráne,kde mám umožnené uverejňovať svoje snímky a vypočuť si názory a postrehy ostatných.Mohlo by sa prestať už s kádrovaním a treba sa venovať štúdiu a tvorbe.Ak niekto odíde je to jeho vec.Ale mám odkaz pre seniorov:Vytrvajte čo najdlhšie v tejto komunite.

Reagovať na správu

portret

borto 5.2.2010 18:11

Už len z jednoduchého porovnania, čo som týmto stránkam dal, a čo tie stránky dali mne plynie pocta...štúdium a tvorba je cesta zmierniť tento debakel

Reagovať na správu

portret

amanitôčka 8.2.2010 11:06

Ďakujem moderátorom, prispievateľom, komentátorom, že dnes ešte žijem. Radím sa už medzi seniorov /tí ktorí prešli polstoročím na pozemskej púti/ a do roku 2009 som považovala vždy za zbytočné kúpiť si atlas húb, pretože do t.r. som zbierala len huby : bedľu vysokú, dubák, kuriatko a nejaký ten masliak. Po kúpe rodinného domu mi vyrástlo na záhrade ohromné množstov zvláštnych húb, ktoré som chcela pripraviť na večeru rodine.... bože ani nechcem vedieť ako by to dopadlo, nebyť tejto internetovej stránky. Stačilo ovšem raz sa zapojiť do diskusie, aby moderátori boli JEDNOTNÍ pri uvádzaní fotografií do galérie. Chcela som sa vžiť do situácie nestranného, začínajúceho prispievateľa, keď vidí, že niekomu uverejnia fotografiu vlastnoručne namaľovaných vajec v špajzi, pre ktoré nemusí spraviť ani krok /ja totižto jeho predošlú históriu a jeho fotky nepoznám a nemám čas sledovať celý jeho vývin na tejto stránke/ a potom sa dožadujú, aby prispievatelia prinášali len super kvalitné fotky podľa možnosti len vzácnych húb, rastlín a byliniek za ktoré treba vycestovať zo svojho obydlia - tak to som sa naozaj ohradila. Lebo výzva znela, že ako k tomu dôjdu tí, ktorí musia ďaleko aj vycestovať a mať drahú aparatúru, aby priniesli na tieto stránky niečo hodnotné. Samozrejme, po mojom ohradení mi okamžite zmazali niekoľko fotografií, čo som aj celkom rada, lebo mi dali priestor na prinesenie lepších a kvalitnejších. Už teraz sa teším ako pôjdem na jar na lokalitu konvalinky vonnej a pofotím v takom formáte ako je potrebné. Ale za tie invektívy zo strany moderátorov, ktoré padali vo forme: ...už budeš držať zobák .... a pod. by som požadovala aspoň od zriaďovateľa malé ospravedlnenie. A popritom podotýkam, že ani raz som sa neohradila na to, že mi zamietli fotku a bolo ich dosť, pokým som pochopila, že môj digi-fotoaparát fotí v rozlíšení výše 3000 a zriaďovateľ chce 500x700. To už však pripisujem na margo veku. V mojom veku spieval Karči Duchoň tak, ako nikto a Ferko Krištof Veselý dal príklad ako sa chovať k ženám. Mladší nás skôr preskočia v technike. Prajem všetkým veľa zdaru v práci. Nech prinášajú krásne fotografie prírody, aby aj duša mala potravu. Teším sa na ne.

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 8.2.2010 11:39

Presne kvôli Tvojim a podobným prípadom sa do diskusie zapájam a verím,že tak ako sa zlepšuje kvalita fotografií a naše poznatky v mikológii,bude sa zlepšovať i komunikácia .

Reagovať na správu

portret

amanitôčka 8.2.2010 11:41

Ďakujem Ti. Posielam niečo na pekné počúvanie: http://www.youtube.com/watch?v=_jcKJq6lN ...
a niečo pekné na pozeranie, hodné napodobnenia: http://murvegetalpatrickblanc.com

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 8.2.2010 21:01

Pozeranie pekné,počúvanie trocha melancholické a pre mňa dvojnásobne,lebo s ním som "mládenčil".Boli to tie nezabudnuteľné časy čajov,zvonových nohavíc a vysokých drevákov/aj Grúň ich nosil/ .

Reagovať na správu

portret

amanitôčka 8.2.2010 21:55

Reagovať na správu

portret

Máčik 9.2.2010 07:51

Teda fakt neznášam mentorovanie,ale veda zaoberajúca sa hubami sa na rozdiel od mikrobiológie píše s "y".

Reagovať na správu

portret

ivetatom pokročilý 9.2.2010 23:01

Rudko,ja som Ťa tak pochopila a ďakujem Ti. Milan je mladý, ako sme boli my pred desiatkami rokov, ešte nemôže chápať, prečo sa hovorí "Úcta k starším". To väčšinou pochopia ľudia, až sú starší.

Reagovať na správu

portret

Tono od Cirochy pokročilý 9.2.2010 15:20

Nezapájam sa do takýchto diskusii, ktoré sú podľa mňa naozaj žabomyšie vojny, ale nedalo mi to, tak pridám niečo do mlyna, alebo do ohňa - med, síru ...
Výborne to vystihol Vlado Macik, podobne aj Stano Bandžuch a Paľo Hlatký. Veľmi obšírne, čo ma až prekvapilo, a hlavne supersprávne reagoval aj Laco Pomšar. Skúsim teda aj ja niekoľko mojich postrehov. Na úvod, vysoko si vážim prácu moderátorov, je to naozaj zodpovedná, časovo náročná a vidím, že aj nevďačná práca. Keď ide o schvaľovanie fotiek, samozrejme aj mne zamietli fotky a nie jednu. Snažím sa však zo svojich chýb poučiť. Zemská os sa preto nezlomila a keď nejde o život, nejde o nič. Teda bez zbytočných jedovatých slín, v dnešnej dobe existujú mobily, maily súkromná pošta a pod, mne naozaj poradili aj moderátori a naozaj v priateľskom duchu. A keď náhodou moderátor urobí chybu, no čo už, veď je tiež iba človek a ako niekto povedal vyššie - hoď kameňom kto si ... Každá spoločnosť má svoje pravidlá, má ich aj táto stránka a či chceme, alebo nie musíme sa nimi riadiť. Nech sa každý zamysli, prečo prišiel na túto stránku, prečo na nej pôsobí a čo od nej čaká. Ja si myslím, že táto stránka prezentuje krásu našej prírody so zameraním na špecifickú oblasť - huby. Podľa mňa by mala náhodnému návštevníkovi, ale aj nám priniesť poznatky o výskyte a rozšírení húb, podľa jednotlivých regiónov to znamená biotopy, nadmorské výšky, podložia, obdobia rastu a podobne. Pri fotografiách variabilitu a rôznorodosť jednotlivých druhov a v neposlednej miere aj objavovanie nových druhov a špecifické určenie bežných aj menej známych druhov (mikroskop a pod.) Keď niekto chce mať 3586 fotiek dubákov mal by sa fakt zamyslieť či by nebolo vhodné urobiť si vlastný fotoalbum a tu na stránky iba pridať link. Zas na druhej strane si myslím, že dĺžka pôsobenia na týchto stránkach nedáva nikomu právo povyšovať sa nad novými návštevníkmi, skôr by som im podal pomocnú ruku a dobré rady, alebo je to priveľa ? Zas sme rovní a rovnejší ? Mne osobne táto stránka poskytla priestor prezentovať krásu môjho okolia, a priesla mi možnosť spoznať krásne miesta krásneho Slovenska a v neposlednej miere mi umožnila spoznať kopec fantastických ľudi.

Reagovať na správu