Úvodná stránka » Diskusné fóra » Iné diskusné témy »

Výpovedná hodnota fotky.


portret

cilko mykológ, atlasár 31.5.2007 11:21

hríbDúfam, že ste si podaktorí všimli, že sa v súčastnosti skryto hovorí o výpovedných hodnotách fotiek. Dokonca sa niektorí prispievatelia uchýlili k aktu demonštratívneho odchodu zo stránok pre nepublikovanie ich fotiek pre údajnú "malú výpovednú hodnotu". Pýtam sa: "Akú výpovednú hodnotu" má foto OBR 65303 ??? Tí,ktorí povoľujete "vchod" fotiek, zamyslite sa. Mne z tej fotky je ZLE. Určite Ste vrátili prispievateľom podstatne lepšie a hodnotnejšie fotky.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 31.5.2007 12:05

Fotky povoľuje jedine Rolo. Ja som si dovolil odmazať jednu kravinu a dať ju Rolovi na posúdenie, ale on ju znova schválil, hoci ju dal do galérie úletov. Bola to kravina najhrubšieho zrna a niet na svete webu, kde by ju zaradili. K tomu nemám veľmi čo povedať a zareagoval som tak, že mi je už ukradnuté, kto a čo sem pridáva, nech je to hoci aj ..... na paličke.

Reagovať na správu

portret

lesnýdes 31.5.2007 12:20

Mne sa zase páči viac ako vyumelkované foto huby zasadenej do prostredia, v ktorom nevyrástla, najlepšie na kopčeku, doladenej zelenou vetvičkou. Je to vec názoru, ale nezabudnime, že aj toto nám v lesoch ostáva, nie len tie nádherné kusy.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 31.5.2007 12:44

S tým súhlasím. Ak sa dá vyhnúť presádzaniu, tak nepresádzať. Čo majú ale robiť zrkadlovkári, ktorí musia čumieť do poloslepého hľadáčika a už majú oko vypúlené na predpaženie....

Reagovať na správu

portret

lesnýdes 31.5.2007 12:50

Nefotiť...

Reagovať na správu

portret

cilko mykológ, atlasár 31.5.2007 18:12

Takáto reakcia môže vyjsť len od človeka, ktorý toho moc nenafotil (maximálne tak kláty na dvore)!!!

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 31.5.2007 19:21

Máš úplnú pravdu Cilko, ale uvedom si už konečne, že je zbytočné do nástenky písať čokoľvek. Urobia z Teba minimálne nepriateľa ľudstva....Pomysli si svoje a kašli na to.

Reagovať na správu

portret

Sley 1.6.2007 10:52

Trochu víc tolerance by to chtělo, chlapi. Mám pocit, že autorovi té fotky asi nešlo o to "nafotit ohryzaného a červavého hřiba" jako spíš o to se pochlubit, že už i u nich rostou. Jinak samozřejmě, vypovídací hodnota fotky je mizivá a i ty barvy stojí za "zdrávaskrálovno"

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 1.6.2007 20:14

Tu nejde o túto konkrétnu fotku Sleyi. je to len kvapka v mori. Cilko chcel poukázať, že netaktným prístupom NIEKOHO sa John cítil byť natoľko dotknutý, že chcel odísť zo stránok. Pritom sú tu ale uverejňované rôzne nezmysly, prípadne fotky podradnej kvality a nulovej výpovednej hodnoty. Nemyslím teraz na fotku, o ktorej vravel Cilko. Myslím v globále. Johnny je skvelý chlap, slušný, vnímavý a citlivý. Dokazuje to celým svojím bytím na našich stránkach. Dával fotky, ktoré fotil srdcom a mnohé veľmi inšpirujúce. Ja neviem, kto ho odfajčil, radšej to ani vedieť nechcem, ale bolo to úbohé....Toto chcel Cilko povedať a zasa to niektorí nepochopili a tárajú o farbách, keď majú hovoriť o človeku! Howgh!

Reagovať na správu

portret

cilko mykológ, atlasár 1.6.2007 21:18

Presne tak. Chcel som tiež poukázať na určitú úroveň. Túto stránku si môže pozrieť hocikto na celom svete. Je niečo neprirodzené na tom, keď niekto chce udržať alebo skvalitniť úroveň týchto stránok? Takýmito fotkami, ako som uviedol, to asi nepôjde.

Reagovať na správu

portret

Igor atlasár 7.11.2007 23:04

Máme predsa uhlový hľadák (podaktorí) :-D

Reagovať na správu

portret

Tarzan pokročilý 31.5.2007 19:00

Výpovedná hodnota fotky je: V okolí BB rastú, žiaľ dosť červavé. Inak fotka je ostrá, s peknými farbami. Nechápem čo ťa tak pobúrilo. Akú výpovednú hodnotu majú napr. Lrarove noze??????????????? Pre mňa žiadnu, pre neho a mnohých ďalších určite vysokú. Je to otázka vkusu a záľub. Ja by som osobne tiež nedával fotku červavého hríbu, ale otázka výpovednej hodnoty a vkusu je asi na dlhú debatu.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 31.5.2007 19:19

Ok Ilavský, zasa si si ma zobral do huby, tak ťa musím upozorniť, že pekné farby, ktoré tu spomínaš sú úplne nesprávne. Aj malé dieťa to musí vidieť na tom fialovom dreve, takže netuším, čo tu splietaš. Asi by si mal viac premýšľať a menej reagovať.

Reagovať na správu

portret

Bob_DAMyko 1.6.2007 12:00

Já s tebou souhlasím. Nevím co je špatného na staré houbě, myslím si, že pokud jde o přínost takové fotky pro houbaře, pak je veliký. Pokud jde o přínos pro fotografy, pak je asi provokativní, ale pořád mi to přijde lepší než fotky mrtvých z bojišť, jak je vídáme třeba na pressfoto! Do Lrara si se asi strafovat nechtěl, a nevím proč se čílí. Mne vypovídací hodnota jeho nožů přijde taky nulová, ale je mi to jedno, má to hodnotu pro někoho jiného. Fotka barevně ujeté rozhodně není! Alespoň né více než je tu běžným standardem. Trochu mne mrzí, že se tento web odklání od hub a začíná spíše tíhnout k fotografování a hašteření ... webů o fotografiích je více a mnohem lepších! a hádat se lidé také mohou kdekoli jinde. Škoda, jako web o houbách jste na slovensku jedineční, tak proč to nerozvíjet tímto směrem dál a dál?

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 1.6.2007 16:55

Bobe, ser na to. Niekedy Ti vysvetlím veľa vecí, ale dnes nie. Ty máš Damyko a my máme Nahuby. Diriguj si to tam a nás nechaj na pokoji.

Reagovať na správu

portret

Bob_DAMyko 4.6.2007 10:10

Čaba! Čaba neblázni!!!

Skutečnost, že chodím i na jiné weby znamená, že sem nepatřím? Mám jít pryč či jak to myslíš? Nesmím tu říkat co si myslím? ...
"Ty máš Damyko" opravme ... já nemám DAMyko - patří houbám ... "a my máme Nahuby." asi jsi chtěl říci "já mám Nahuby" ... Laco, nemáš!!! a přestaň tu dirigovat a nech nás tu na pokoji !!!

Reagovať na správu

portret

Martin Kříž mykológ 4.6.2007 15:24

Houby založily Damyko ...

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 4.6.2007 16:13

Vôbec, ale vôbec sa mi nechce reagovať na tvoje príspevky Bobe. Táto debata bola založená s iným úmyslom, ako sa tu hádať. Ty si tu začal pindať a pindáš v jednom kuse. Napísal si tu kopec príspevkov. Vyriešil si nimi niečo?
(Prezradím Ti tajomstvo, kým tu budem ja, tak posledné slovo mať nebudeš :-o)))

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 4.6.2007 16:16

Ešte čosi. Niet na svete...,(a ani v Česku), webu, kam by som sa ja chodil rozdrapovať. Ak sa niekde rozdrapujem, tak na tomto našom. Inde by mi to pripadalo byť netaktné....

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 4.6.2007 16:36

A nie je to na škodu?

Reagovať na správu

portret

Bob_DAMyko 4.6.2007 17:16

Reagovať na správu

portret

cilko mykológ, atlasár 1.6.2007 21:21

No, fotka vôbec nie ostrá, farby sú neprirodzené(kopec fialovej na dreve aj hube).

Reagovať na správu

portret

Tarzan pokročilý 2.6.2007 14:37

Veru na tom dreve je to nesporné. To som si nevšimol.

Reagovať na správu

portret

Rados3berny 31.5.2007 19:53

...tieň OBR 64749 "Výpovedná hodnota" ???

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 31.5.2007 19:58

Hlúpostí je tu jedna štvrtina, ale mojich "priateľov" jedujú len moje nože v galérii Outdoor. Títo tiež podávajú o sebe istú informáciu :-o)))))

Reagovať na správu

portret

Tarzan pokročilý 1.6.2007 15:32

Milý pán Demagóg. Tvoje nože ma nejedujú. "Priateľ".

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 1.6.2007 20:07

Ilavský, už som Ťa viac krát žiadal, aby si moju osobu ignoroval tak, ako ja ignorujem teba. Je ti to také ťažké pochopiť? Ja sa nevyjadrujem k tvojej osobe a mažem aj prípadné príspevky, čo mi napíšeš pod fotku. Skončili sme skôr, ako sme začali. Zapíš si to za uši!!!

Reagovať na správu

portret

m_jozef 8.6.2007 12:02

...ak sa ti fotka nepáčila, prečo si mi pod ňu nič nenapísal?
Toto je pekne-krásne poza chrbát.......

Reagovať na správu

portret

Rados3berny 8.6.2007 20:47

Lebo táto stránka nieje o fotografovaní (podľa mňa).

Reagovať na správu

portret

° pokročilý, atlasár, mykológ 31.5.2007 22:25

Spominany obr neoslovil ani mna , ale neda mi spytat sa ci mozno hovorit o podobnej vypovednej hodnote aj pri mojom [65147], pricom je cervivy , foto v ramci znalosti , neviem ho identifikovat ale zatial sa domnievam ze je to Jelenkovec ... len by ma prekvapovala taka skora doba rastu a pokusam sa aspon oslovit moznych znalcov.

p.s. ak ma poslu do kelu beriem to ako spatnu vazbu a budem sa snazit neurazat

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 31.5.2007 23:58

No keď som to prvýkrát uvidel, tak mi napadlo jedno - pečiarka.

A k tej kvalite fotky - nevidím problém, fotka plní účel, ktorým je identifikácia.

Reagovať na správu

portret

° pokročilý, atlasár, mykológ 1.6.2007 00:16

Nevedel som ze peciarky mozu rast aj na pnoch a ten hlubik bol naozaj dost pevny preto som ju vylucoval. Ale na to som to zverejnoval aby som sa poducil /mozno to pomoze aj inym/
d.

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 1.6.2007 10:23

No to bol len taký tip, neviem to s istotou. Ďakujem za vzorky húb, pozriem sa na to.

Reagovať na správu

portret

Sley 1.6.2007 10:54

Možná jsem úplně vedle, ale když to rostlo na pníku, nemůže to být Húževnatec nejaký?

Reagovať na správu

portret

° pokročilý, atlasár, mykológ 1.6.2007 15:09

napr. toto húževnatec šupinatý (Neolentinus lepideus) vyzera zaujimavo
d.

Reagovať na správu

portret

viliam27 atlasár, mykológ, správca galérií 2.6.2007 00:23

..a čo tak Šupinovka zhubná..povedal by som..

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 2.6.2007 02:43

Nooo, vzhľadom na (asi) hnedé lupene to považujem za veľmi dobrý tip.

Reagovať na správu

portret

Rados3berny 7.11.2007 19:08


[92336] [91507] [92342] Aký prínos má toto pre stránky?

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 7.11.2007 19:40

Nemal som v pláne sem už nič písať, ale moderátori by mali riešiť nedostatok zdravého rozumu, súdnosti a sebakrititiky: [92068].

Reagovať na správu

portret

cilko mykológ, atlasár 7.11.2007 19:45

Moderátori??? Pre všetky uvedené obrázky je tu jeden.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 7.11.2007 20:10

Možno zaspal, alebo je na dovolenke...

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 7.11.2007 20:37

Rád Ťa vidím....8-)

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 7.11.2007 20:44

To nie som ja :o))))))

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 7.11.2007 20:46

Ale si to Ty. Poznám Ťa podľa tých rohov....

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 7.11.2007 20:52

Riťpaľovu, podľa rohov sa to nedá určiť, to by mohol byť aj dlhorohý maďarský "skot"... :o)))

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 7.11.2007 20:55

Prídem do Blavy, zoberiem Ti jeden (exikát), Červenka Ťa identifikuje.....

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 7.11.2007 20:58

...sa mi Ty exsikátu nechytaj....

Reagovať na správu

portret

Janisto správca galérií, atlasár 7.11.2007 21:39

Prečítal som si celú diskusiu na túto tému,nie je dôvod na nejaké emócie.Ja si myslím,že po X-tých diskusiách ohľadom kvality a obsahu fotiek došlo k výraznému posunu,čo sa týka kvality.Už sa neobjavujú fotky masy húb, košov,ruksakov atď. Badám posun do kvality a jedinečnosti nálezu,mnohým prispievateľom záleží na tom aby boli lepší aby mali lepšie fotky.Pýtajú sa ako sa to robí, ako na to aby to bolo lepšie.Ja osobne viem o čom to je.Denne tu pribúda niekoľko desiatok fotiek čo ak jedna nesadne. Nič sa nedeje ,len úkáže možno to čo ,čo iný v lese považujú za odpad. Je treba sem tam ukázať huby aj z iného pohľadu, ako sa snažím napr. ja len super huba,len super svetlo,len super pozadie.Lebo je to o všeobecnom prehľade a nie len o ideálnom ponímaní. Myslím ,že treba dať priestor aj tým,čo vnímajú svoje okolie trošku inak.

Reagovať na správu

portret

Rados3berny 7.11.2007 22:11

Masy húb a košov tu niet lebo je po sezóne! Tu ide o to, že sa tu púšťa kopa zbytočností. Toto má byť o hubách a nie o ,, aha čo som nafotil."

Reagovať na správu

portret

rufuss pokročilý 8.11.2007 16:16

mnohym to nevadi pozriet si v galeriach aj nieco ine ako huby...napr. v tvojej rastliny a krajinky...su naozaj pekne a potesia...mozno inych potesi pohlad na kopu dreva a zaspominaju si ako to bolo kedysi

Reagovať na správu

portret

Rados3berny 8.11.2007 21:41

Keď si napr. kúpiš za 50 Sk hubársky časopis tak očakávaš, že jeho obsah bude o hubách. Nazrieš doň a tam stránka o tom ako vo Vyšnom - Nižnom napadol prvý sneh. Ďalšia strana po 20x reportáž z dovolenky pri Jadrane. Ďalej recept na pečenú klobásu na ohni! A je tu prekvapenie večera - strana č.4 a tam čuduj sa svete skúša "svorka bláznov" priblížiť svet húb pre iných a pre vlastné potešenie. Robia na tom dňom aj nocou. Prejdú hektáre lesa, precestujú aj stovky kilometrov aby niečo dosiahli. Nazbierajú kopu materiálu a zlepšujú vlastné JA. Ich snaha v niektorých prípadoch hraničí s odbornosťou. Niektorí sa chcú len podeliť so svojim šťastím, ktoré ich na hubách stretlo. A čo je ich odmenou? Neuveríš! Miesto kdesi na štvrtej strane. No ale nech si nezúfajú "možno iných poteší pohľad na kopu dreva".

Reagovať na správu

portret

rufuss pokročilý 9.11.2007 13:21

podla mna su na tejto stranke vzdy na prvom mieste huby, temy o hubach a az potom su tie vedlajsie temy a galerie...ved tie fotky o ktorych je tu diskusia predsa neboli prioritne fotky na stranke a sem tam kazdy z vas si vlozi do svojej galerie fotografiu, ktora nema nic spolocne s hubami...a k tomu casopisu : ked si kupis casopis, tak skoro v kazdom,aj odbornom, mas neaky ten komiks alebo vtip pre pobavenie citatelov

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 9.11.2007 13:39

Práve to, čo si napísala, niektorí ľudia nechápu. Nedajú sem tam niečo na pobavenie ostatných (čo pokladám aj ja za normálne), ale robia si z toho súkromnú fotogalériu a naopak sem tam dajú niečo aj o hubách (v tom lepšom prípade). Ale ak chceš niekoho pobaviť (mala by si sa snažiť všetkých) tiež to musíš vedieť. Nestačí niečo bezducho cvaknúť a hneď to hodiť na stránku....je to len o pochopení, sebakritike...a...á no, aj o moderátoroch......8 -)))

Reagovať na správu

portret

rufuss pokročilý 9.11.2007 13:54

ved to ta sebakritika

Reagovať na správu

portret

extremica atlasár 9.11.2007 14:13

Ja by som to nahradil skôr slovom sebareflexia.Lebo je logické,že najprv si človek musí uvedomovať,čo činí a až potom môže tento čin skritizovať.Lenže keď má človek dostatok sebareflexie,tak už sebakritiku nepotrebuje,lebo neurobí čin hodný sebakritiky.Z toho logicky vyplíva,že existuje iba sebareflexia a sebakritika je zbytočné slovo.Inými slovami-aj keď ešte stále fotím,tak fotky už nezasielam.Ešte inými slovami-našťastie je tu dosť ľudí s dostatkom sebareflexie,ale nanešťastie je to drtivá menšina.

Reagovať na správu

portret

shimie atlasár, moderátor 7.11.2007 22:44

naša letná opekačkaa pokracujeme... [92397] OBR 92396

Reagovať na správu

portret

rufuss pokročilý 8.11.2007 16:18

no dala by som este na ten chlieb na kolieska nakrajanu cibulu...mnam

Reagovať na správu

portret

roland vlastník stránok 8.11.2007 21:20

Cau, som rad, ze sa upozornuje na nezrovnalosti.

Ja sa tiez priklanam k sprisneniu pravidiel a zameranie sa na obsahovu stranku. Napr. fotografia polien nema na nahuby zmysel. Ak by to boli konkretne polena, na ktorych napr. zvycajne rastu nejake huby tak sa da o zverejneni uvazovat. Inak som to zvykol zamietat ako umelecku fotografiu bez informacneho obsahu.

Uz o tom so Suvom diskutujeme. Myslim, ze velmi rychlo sa daju kriteria zverejnovania doladit ku vseobecnej spokojnosti.

Prosim len, zakladajte na taketo nove veci nove vlakno. V tejto diskusii sa na zaciatku hovori o starych restoch, ktore uz su nerelevantne. Vtedy stranky fungovali inak.

Reagovať na správu

portret

viliam27 atlasár, mykológ, správca galérií 8.11.2007 21:29

..myslím, že nieje problém fotky po konfrontácii s publikom aj dodatočne vymazať..

Reagovať na správu

portret

šuvo moderátor, atlasár 8.11.2007 22:39

Stalo sa...

Reagovať na správu

portret

Jarott atlasár 22.11.2010 16:48

Roland,vsetko najlepsie k Tvojim narodeninam praje Jaro a Lubka.
P.S. Ked pozeram na to,co sa riesi v tejto diskusii,tak Ti vôbec nepribudli roky.

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 22.11.2010 18:06

. A poniektorým ani "to ostatné"

Reagovať na správu