CHCEM SA OSPRAVEDLNIŤ.

ivo atlasár 4.1.2007 13:00
Chcem sa týmto ospravedlniť všetkým užívateľom týchto stránok! Najviac sa chcem ospravedlniť autorom fotografii v súťaži o najkrajšiu fotografiu roka! Chcem sa ospravedlniť majiteľovi týchto stránok! Moje posudzovanie fotografií bola najväčšia hlúposť môjho života! Nezakladá sa na objektivite! Vrátiť čas naspäť o 48 hodín nedokážem. Nebolo to namierené proti nikomu z Vás, ak som chcel tým niečo povedať, tak len to, aby sa pod každou fotkou rozbehla debata, aby sa o tých fotkách viac hovorilo a aby každý kto niekde dá niekde nejaký bod, aby ho nepridelil len tak, ako ja hovorím od pása, ale aby premýšľal, diskutoval, učil sa vidieť aj malý detail. Chcel som sa naučiť niečo aj ja. Nechcel som v žiadnom prípade nikoho uraziť, odradiť ho od súťaže, ponížiť ho. Keď som zbadal čo sa na stránkach začína diať, bolo my z toho čo som vyviedol špatne, špatne zo samého seba. Dlho do rána som nemohol zaspať, stále som rozmýšľal nad tým, že som chcel niečo úplne iné a rozosial som katastrofu. Naozaj ma to mrzí, neviem ako to dať do poriadku, asi to už ani nedá. Asi najlepšie čo môžem urobiť je odísť s týchto stránok raz a navždy. Budem to mať pred očami stále. Nechám to dozrieť v hlave a asi to spravím, nie zo zbabelosti, ale z totálnej bezradnosti. Toto som naozaj nechcel. Neviem čo spravim. Nedokážam to vyriešiť. Prepáčte!

Mirka (junior užívateľ) atlasár 4.1.2007 13:08
Ivo, stalo sa tu už všeličo a myslím, že toto nepatrí k tým najhorším.. tak nevešaj hlavu a neodchádzaj..

fogo 4.1.2007 13:19
Priznámsa, že hoci ťa poznám len krátko, bol som z tvojich hodnotení dosť veľa prekvapený. Povedať svoj názor na niečo však nie je žiadny vážny dôvod na odchádzanie zo stránky.

Husi moderátor, atlasár 4.1.2007 13:38
Každý má v živote "slabšie chvíľky" ale nie každý je schopný si to priznať. U mňa je to OK.

andreaw 4.1.2007 13:59
No, Ivo!
Keď som čítala tvoje príspevky pod fotkami, tak som si myslela, že ti preskočilo. Ale teraz, keď si to vysvetlil, musím uznať, že máš odvahu. Odvahu napísať svoj názor aj odvahu sa ospravedlniť. Ja si myslím, že ti bude prepáčené a nemusíš odchádzať z týchto stránok.

sibyla pokročilý 4.1.2007 14:03
Neblázni, Ivo! Čítala som len to, čo si napísal pod moju foťku a beriem to ako Tvoj názor, za ktorý sa naozaj netreba ospravedlňovať. Jediný Tvoj omyl spočíva v tom, že sme si fotografie do fotosúťaže nevybrali sami - vybrali ich ostatní užívatelia svojím bodovaním.
Z tejto debaty jasne vyplýva, že foťky do fotosúťaže by mal vybrať autor, a potom nech ostatní bodujú, a chvália či kritizujú, koľko chcú bez obmedzenia počtu bodov.

Miťko 4.1.2007 15:55
Ivo nikde nechoď a ani sa nevešaj,je demokracia. I keď som čumel ako puk,že čo Ťa viedlo práve pri týchto fotkách k takému hodnoteniu,lebo aj z môjho pohľadu laika boli ponúknuté fotky do súťaže z tých najlepších :-o.Mal si možnosť pri ostatných 30000 horších reagovať a upozorňovať na drobné chybičky krásy v priebehu roka.-).
Ja si tiež niekedy poviem svoje aj inde ako tu, a dostane sa mi...,ale o tom to je.Tak si to chvíľu uži a uvidíš v máji už o tomto nebude ani zmienka ![]()
Táto stránka je aj pre hubárov a nadšencov prírody a tiež o vytváraní nových internetovských, ale aj naozajstných priatelstiev, nie len o bodovacej súťaži a tak zahoď foťák ,alebo mi ho predaj a stránky naďalej kukaj :o)
S pozdravom

Luko atlasár 4.1.2007 16:55
Ivo, nemusíš nikde chodiť, nič dôležité sa nestalo, síce ma to vytočilo, ale je to preč.
Ja, plne súhlasím, aby sa pod fotkami debatovalo, aby sme písali vlastné názory, s cieľom pomôcť tomu druhému a pri tom sa aj niečomu priučiť. Avšak takéto komentáre patrili pod fotky počas sezóny, kedy sa z toho dalo poučiť, vydiskutovať si to, ale do záveru fotosúťaže to podľa mňa nepatrilo.

jarokan pokročilý 4.1.2007 17:12
V pohode Ivko. Nikam neodchádzaj. Bol si trošku prísny, to je všetko. Ale za názor sa predsa ľudia nestrieľajú.

Piber atlasár, mykológ 4.1.2007 17:21
Napíšem, už som mal napísané - zmazal som. Je to v pohode, nevešaj ![]()
foťák na klinec. Ale vytvoril si ťažkú atmosféru, akoby si táto stránka nezaslúžila žiadnu súťaž. Nikdy nevyhovieš všetkým, rešpektuj pravidlá admina - on je domin ![]()
Daj 3 hlasy a neřeš!

Piber atlasár, mykológ 4.1.2007 17:25
Ešte dodám. Prečítal som tvoju kritku dobodky. Niekde súhlas, niekde zbytočne prehnaná. Ale v poho...
Nesmieme sa tu za názory urážať, aj tie stiahnuté foto treba vrátiť (keď som za ne hlasoval).
))

Legionár atlasár 4.1.2007 18:59
Ivo, prečítal som si Tvoje hodnotenia a fajn.Niekoho to urazilo, nuž čo, ináč to už nebude.
Sme ľudia a máme svoje povahy. Písať sa niekedy neoplatí
, asi je lepšie si to dať preležať v hlave. Len ma prekvapila tá spontálna reakcia. A ešte niečo, mňa to skutočne dobre pobavilo, čo som priznal aj tu. V pohode si s Tebou dám pivo, takže nešpekuluj.

Ešli atlasár, mykológ 4.1.2007 19:23
,,A to ani kľúče nenecháš, ani nijaké tajomstvo nevyzradíš?"
Prepáč, ale chcel som to trochu odľahčiť. Skutočne si myslím, že by si mal ostať. Tvojím odchodom sa nič nevyrieši a tieto stránky by boli ochudobnené o človeka ktorý sem patrí.

viliam27 atlasár, mykológ, správca galérií 4.1.2007 20:10
Na to tam tá diskusia je, aby sa písalo o fotkách, myslím že by bolo slabošské teraz odísť. Človek by si mal stáť za názorom, nie len šteknúť, stahnuť chvost a ufujazdiť. Ten úmysel kvitujem aj nasadenie ![]()

vlado(ZV) mykológ, moderátor, atlasár 4.1.2007 21:57
Súhlasím s Vilom (hoci budem asi zasa názorovo patriť k menšine), na to sú tie "kolónky", aby sa do nich niečo napísalo. Vyjadril si svoj názor a pohľad, mne sa to celkom páčilo, hoci nie so všetkým som súhlasil, zvlášť tie rozmery fotiek (kým to nie je štvorec, trojuholník, kruh, tak je to hádam jedno 8-). Hoci, na druhej strane, tie fotky si ich autori sami nevybrali, ale to mohol byť ich argument.
Na tomto mieste už musím vyjadriť svoj poznatok, aj vzhľadom na možné následky. Škoda, na tieto stránky prispeva aj veľa ľudí, ktorí ťažko znášajú nejaké pripomienky, iný názor na ich "fotodielo", nebodaj kritiku, ak sa nejaká náhodou vyskytne. Niekedy je za tým ješitnosť, niekedy pocit svojej výmimočnosti, jedinečnosti a kadečo iné. Nikto nie je dokonalý, každý sa stále učí, to by si mali uvedomiť.
Svojho času to tu bolo o spontánej vzájomnej pomoci na základe postrehov, diskusii k téme, autorovej argumentačnej "sebaobrane" a hlavne pohode! Teraz, aby si nebodaj niekoho nerozčúlil, musíš si dávať veľký pozor na každé slovo.
Ja osobne rád prijmem akýkoľvek názor na moju fotku, nechám si poradiť alebo slušne vyjadrím nesúhlas s názorom, posúva ma to ďalej a pomaly sa zlepšujem, hádam. Tak hlavne, len nech sa nám to tu nezvrhne na galérie "nedoknuteľných"!

šuvo moderátor, atlasár 5.1.2007 20:06
Ja by som bol za to, aby sa na kvalite fotografií bazírovalo, ale len do určitej miery. Proste aby sa to s tou "absolútnou dokonalosťou" moc nepreháňalo. Jasné, že si každý radšej pozrie pekné fotografie než otrasné, no nebuďme detailisti, zvlášť keď sme na stránkach zameraných na prírodu a hlavne na huby, nie na fotografovanie. Snažme sa, aby naše fotografie boli pekné, mali zmysel aj krásu, ale namiesto tých voľným okom nepostrehnuteľných detailov by sme sa mohli radšej viac zamerať na to, čoho cieľom sú tieto stránky...

jarokan pokročilý 19.1.2007 20:39
Super príspevky! Vladov aj Tvoj. Len či si s nich niekto vezme aj ponaučenie...!?

Husi moderátor, atlasár 5.1.2007 20:34
Vlado, neviem, či dobre rozumiem tomu, čo si napísal, ale ak myslíš, že niektorí stiahli fotky zo súťaže preto, že neuniesli kritiku, tak ja si to nemyslím. Podľa mňa jednoducho nechceli súťažiť.....

Tchert atlasár 6.1.2007 19:12
Správne. Ja nesúťažím a to, že som stiahol fotky nemá so žiadnymi komentármi nič do činenia.

roland vlastník stránok 4.1.2007 20:20
Neblazni Ivo,
ja som to bral ako Tvoj nazor na fotografiu a zaujimavu informaciu, coho si na fotografii vsimas. Obrazky v sutazi som dal do poriadku, fotografiam ktore nechcu sutazit som zmazal bodove hodnotenie aby sa nedostali medzi naj, kedze autorom o hodnotenie nejde.
Vsetko zle je na nieco dobre, nevidim to vobec tragicky. Mne sa zda, ze som pochopil o co ti slo. Ak by si moc chel a pomohlo by ti to, tak samozrejme mozem vymazat tvoje komentare k fotkam, ale ja myslim ze maju nieco do seba a o niecom hovorili.

jarmila mykológ, atlasár 4.1.2007 20:33
škoda len, že hlas, ktorý som dala fotke a následne ju autor zmazal, nemôžem teraz dať inej

Peter atlasár 4.1.2007 20:59
suhlasim z Rolom ...Ivo ja som tvoje komentare nech su ake su a nech sa na ne pozera kto chce ako chce bral ako prinos ...ja osobne Ti dakujem...nemas sice vo vela veciach pravdu ale o to tam neslo

pb atlasár 5.1.2007 01:31
Musím sa priznať, že som tiež chcel štipľavejšie reagovať na Tvoje vyjadrenia a hodnotenia. Každý má iné kritéria hodnotenia snímkov (sa pozri napr. na fotoaparat.cz, tam ide naozaj o hodnotenie záberov, každý má svoj uhol pohľadu, pri snímke si nájdeš aj celkom negatívne i veľmi pozitívne ohlasy), "u nás" ide i o zachytenie iných hodnôt. Pri vzácnych a ojedinelých nálezoch (ktoré by vlastne tiež mohli byť zaradené do fotosúťaže) sa pristaví iba hŕstka nadšencov, ktorí do "toho" vidia viac. Mnohých oslovia krásne boletusy, amanity, pekne naaranžované scény. Tak sa potom do výberu súťaže dostanú zábery, nad ktorými som teda žasol. Jeden autor má v súťaži celú polovicu záberov, niektoré huby i viackrát, len s iným pozadím. Autorov, ktorí by si z môjho pohľadu zaslúžili umiestnenie v užšom výbere som márne hľadal. Výnimočné snímky a vzácne nálezy si jednoducho nenašli dosť obdivovateľov a neprešli sitom do užšieho výberu. Žasnem však i nad reakciami niektorých autorov, ktorí sa urazili, vymazali snímky, prípadne sa chcú odsťahovať. Je tu však "demokracia", dá sa to porovnať s výsledkami volieb do parlamentu (tiež nevychádzam z údivu, kto to vyhral). Isteže, objektívnejšie by bolo zostaviť z odborníkov mykológov a fotografov komisiu, ktorá by sa prehrabala tisíckami záberov.
Nakoniec ma zlosť prešla.
Ja si myslím, že víťazmi sú vlastne všetci nadšenci, ktorí dokážu často prekutať malý fliačik prírody, nájsť neuveriteľné nálezy, v ťažkých miestnych i svetelných podmienkach vymačkať z techniky všetko pre zdokumentovanie svojich nálezov. Domov prídu špinaví, uzimení, spokojní, niekedy i sklamaní z výsledkov svojho snaženia, chcú byť lepší, študujú, bojujú s prírodou i s technikou. Víťazmi sú aj preto, že urobili niečo pre seba, dozvedeli sa neuveriteľné skutočnosti, naučili sa ovládať komplikovanú technickú výbavu.
Že to iní nedokážu ohodnotiť? Viac sa im páčia ľúbivejšie snímky? Že až tak dobre nerozumejú foteniu? Netušia, koľko je za tým driny? Majú iný vkus?
Táto stránka je predsa len výnimočná. Mnohí návštevníci sa chytia, vracajú sa, chcú sa dozvedieť viac, chcú sa pochváliť so svojimi nálezmi, zdokonaľujú sa v ovládaní fotografickej techniky a objavujú prírodu, rozširujú si svoje obzory, robia niečo pre svojho ducha i pre zdravie. A nájdu tu spriaznené duše, vznikajú tu nové priateľstvá.
Keď niet v prírode čo vidieť, rozpútajú sa tu i hádky a vášnivé debaty (však aj v parlamente sa „poslanci“ i opľujú či pobijú).
Nech už je to tu akokoľvek, rád sa sem vraciam, ticho žasnem nad úlovkami, obdivujem, ako sa mnohí zdokonalili v používaní foťákov a počítačov, objavujem obdivuhodné skutočnosti a dozvedám sa informácie, o ktorých som nemal paru. A rád sa stretnem s rovnako strelenými priateľmi.

Tchert atlasár 5.1.2007 07:13
Pekne si to napísal Peťo.
Ja by som ešte dodal, že mnohí dobrovoľne obetujeme aj svoje koníčky, na ktoré nám popri "nahuby.sk" jednoducho nezostáva čas. Ja som bol napr. 3 x na Záhorí fotiť tie isté coprinusy :-o))
Je potešiteľné, koľko ľudí sa u nás zaujíma o prírodu, rozumie jej a ochraňuje ju. Mnohí idú z lesa s igelitkami plnými sajrajtu, čo v nej zanechali iní tiežmilovníci prírody, napr. rybári.
Bol by som rád, keby tu - na stránkach - vzniklo nejaké fotografické "okienko". Tí, čo vedia fotiť, by v ňom mohli radiť a podeliť sa o skúsenosti s tými, čo začínajú, alebo do tajov fotenia na digi ešte neprenikli. Trápi ma totiž jav, že mnohí skutoční nadšenci a milovníci prírody, ktorí sa sami priznávajú, že ktovieako fotiť nevedia a fotia pre radosť, často v dobrom úmysle spôsobujú iným svojimi fotkami infarktové stavy. Len pre ilustráciu uvediem spôsob "fotenia", nad ktorým žasnem a neverím vlastným očiam. Na OBR 53619 fotografujúci nemá ani pevný úchop fotoaparátu, o statíve a podsvecovaní ani nehovorím. Toto je učebnicový príklad toho, ako sa naozaj fotiť nemá.

Aneri pokročilý 5.1.2007 09:38
IVO, obdivovala som Ťa keď som čítala Tvoje hodnotenia, lebo som fotograf amatér. Obdivovala som Tvojú odvahu. Teraz Ťa obdivujem ešte viac. Neodchádzaj. Veď sa všetci navzájom priučujeme.

Bob_DAMyko 5.1.2007 10:18
Ivo, kdysi jsem měl podobné stavy na nahouby.cz ... nakonec jsem odešel minimálně do ilegality a založil nový web (však vy víte kterej). Na nahuby.sk to v poslední době vypadá velmi podobně jako tehdá na nahouby.cz. Nějak se tu zapomíná na houby. Tři až čtyři jedinci tu dokola probírají jak by měla vypadat fotosoutěž a jak zajistit absolutní objektivitu a podobné nerealistické záležitosti ... a to ani nechtějí soutěžit !!! Nechápu. Pokud píšeš věci slušně, není důvodu se za cokoli omlouvat, ba naopak. V době co nám nešlo DAMyko, začal jsem častěji navštěvovat tyto stránky (protože bez hub nějak nemohu být) a dokonce se i zapojovat do činnosti. Jestli někdo mé srandafotky boduje nebo nikoli je mi naprosto jedno, i to jestli je někdo někdy dá do nějaké soutěže nebo nedá. Názor každého si rád přečtu a zamyslím se nad tím, pokud se k nim někdy dohrabu. Pokud si chce někdo vyhlásit soutěž, tak si na DAMyku může založit soutěžní téma, určit pravidla a čekat, kdo se mu přihlásí, a pak si to může vyhodnotit. Doufám, že něco podobného naprogramuje Rolo i na nahuby.sk. Já osobně cítím za tu chvíli co jsem tu byl častěji takovou trpkost a smutek ... a s aktivitou zde končím ještě než jsem vlastně začal. Stanu se jen jedním z té mlčící většiny, co tu raději v tom řevu několika jedinců mlčí. Ivo, já tě chápu ... tedy alespoň si to myslím.

Tchert atlasár 5.1.2007 11:22
Pre tých, čo nečítali môj príspevok zo včerajška ho zopakujem:
Predstavme si, že sme rodina, čo ide kupovať dom. Nezáleží im, či ten dom má dobré základy, hádajú sa o tom, kto si čo oblečie, keď tam pôjdu....
Všetci, (mňa nevynímajúc), tu točíme dokola o tom istom.
Trápi však niekoho, či tie Lakovky veľké, čo sú v atlase, sú aj správne určené? Ja som počkal s fotkou, kým mi ju Honzo neodobril. A tak je to aj v atlasoch iných rodov. ČALAMÁDA!
Niekto, (Amandi a iní), tu žalostia nad umeleckými fotkami, ktoré sú vytrhnuté z reality (čiže spomedzi haluziny a bordelu). Pritom som nezaregistroval, že by ktokoľvek z lamentujúcich prechádzal atlasy a upozorňoval na možné chyby!!!!!!!!!!!!!! - a pritom ich to tak trápi!
Ak mám ja problém s určovaním, dívam sa v prvom rade na Milanove Novotného scany. Aj tie sú vytrhnuté z prirodzeného prostredia, ale dajú mi viac, ako mnoho iných fotiek fotených v realite. Potom ešte vytrápim Honza Červenku, aby som sa naozaj nepomýlil.
Ľudia, kašlime už na tú poondenú a sprofanovanú súťaž! Kto chce, nech súťaží, kto nie, tak nie.
Tieto stránky nestoja na súťaži, tá mala byť len čerešničkou na torte schopností a možností. Pustime sa radšej do roboty.
V roku 2007 želám všetkým skvelé nálezy a fotky.

Ešli atlasár, mykológ 5.1.2007 21:21
Ahoj Rolo. Keby som chcel vymazať fotky z atlasu, ako to mám urobiť?

Martin Kříž mykológ 5.1.2007 22:06
S prominutím přiložím do ohně.
Počiny administrátora stránek ohledně soutěžení mi přijdou stále více komické až do očí bijící. Závěr fotosoutěže 2006 je vystavěn přesně na základě systému, na který byly v uplynulých měsících na nástěnce napsány tuny odsuzujících poznámek. Bezvýsledně.
Dám jeden příklad. Osobně znám Jardu Malého a Honzu Gaislera. Oba rádi fotí houby a dělají pěkné snímky. Ve fotosoutěži je počet jejich snímků rozložen následovně:
Jaroslav Malý: 34
Jan Gaisler: 0
Tento stav musí vadit nejen oběma jmenovaným autorům, ale snad všem uživatelům stránek. Já si myslím, že tady vážně něco není v pořádku.
P.s.: O moje fotky mi rozhodně nejde, v této situaci bych je smazal stejně, jako Laco.
Ale zase musím říci, že když by mi jich soutěžilo 34, tak bych si na to asi netroufl.
...

oldo mykológ, hlavný moderátor, atlasár 5.1.2007 22:59
Konečne normálný príspevok k danej veci o ktorej sa tu debatí dva mesiace.

pb atlasár 5.1.2007 23:28
Ahoj Martin. Ano, je to i o pravidlách, chce to systém hodnotenia. Jeden hlas nevypovedá nič. Možno niečo ako na fotoaparat.cz. Veľa záberov, priemer hodnotenia však vypovedá o istej kvalite. Navrhnite, pomôžte pozdvihnúť túto stránku. I zriaďovateľ stránky i správca by mohli, prípdne i mali mať záujem na jej zlepšovaní, a teda na popularite stránky (hoc, populárna je dosť, no zdá sa mi, že je to tu ako na trhu, prípadne v dobre zaplnenej krčme. Z každej strany niekto kričí, výsledkom je riadny hurhaj, každý tomu rozumie, každý má pravdu, niekto poučuje, iný len kričí, nadáva, niektorí si prišli len hodiť pivko, vypočujú si útržky debát, pokrútia hlavou, tí otrávení hneď vypdnú, už sa nevrátia, málokto je ochotný vytiahnuť ruky z vrecák, dopije si svoje a vráti sa do svojej reality. I v krčme je raz plno, inokedy kľudnejšie. Štamgasti sú tu furt, nič ich nevytočí)

milo 5.1.2007 13:28
konecne niekto, kto sa odvazil kritizovat aj tych najlepsich.... ![]()
len tu pekne ostan, mas zbytocne vycitky

ivo atlasár 5.1.2007 23:19
Ďakujem Vám všetkým za reakcie a podporu. Však nepoznám reakcie najmä Godiho-ktorí stiahol fotky, Laco-ten vyzerá, ze je uz kludný, Blaškovu reakciu nepoznam a ani neviem odhadnut, Peta Štefanovie- ten najprv vyzeral vpohode a zdalo sa, ze pochopil ako prvy, teraz neviem ako je na tom, lebo tiez stiahol.......... proste autorov, ktorí sa tu neozvali. Ašte raz, nebolo to namierene proti nikomu z Vás!
Orez som spominal prvy, aby to ako prve hlavne vnímali ludia co tu maju desat,pedesiat, sto povedzme fotografii a kazda z nich inak orezana a aby nedavali hlasy fotkam bez rozmyslania. Preco do fotosutaze?- najnavstevovanejsia cast stranok pocas sutaze. Chcel som pod kazdu napisat a rovnako: zacat orezom a pokracovat, ale nedokazal som to za cely den. tie dalsie veci, prepal, odlesk, to patri skorej tym, co uz nieco nacvakali viac, ale nevidia to. Ja napriklad to vidim a mam ich tam, tak isto a este viac, takze som na tom este horsie. Cakal som, ze sa rozbehne debata a iny clovek tam bude argumentovat inak, najde inu chybicku krasy, alebo povie: toto sa dalo urobit takto, a iny povie, tak sa to neda, skusal som to, ide to takto....... a ten co to bude aj ked iba citat nieco sa tiez dozvie. Pri niektorych fotkach to aj prebehlo alebo aspon ciastocne prebehlo. Mne sa osobne nepacia reakcie tipu: "waw"," fiha", "sem som este chcel dat, ale uz nemam ani jeden bod",........(mne to potom pripada, ze to potom neboli pridane body po zrelej uvahe, samozrejme aj taketo reakcie sem patria, nie vzdy sa to robi po nezrelej uvahe)!!! tak sa zasa neurazte!!!!, ale tu je to zo sto snimok, tak iba tak na jednej inak alebo tam nie je vobec ziadna reakcia. Sme priatelia, alebo aspon rovnako trhnuti ludia, tak si prosim hovorme pravdu, inak je to len faloš. Ziadna vec na svete nie je dokonala, neexistuje dokonala zena, dokonaly muz, dokonaly pracovnik, dokonale auto......, dokonalu fotku? ani profesional ju nespravi, nie to este amater. Ked niekto niekomu nieco napise-napisal, tak to prosim vas, neberte ako utok proti vam, aj ked to mozno na prvy pohlad tak vyzera. Urcite, urcite je to uplne inak. Ale vrátme sa k veci, odist-neodist. Ak sa vyjadria este Gody, Peto,Blaško, aj ti co su za tymi bodkami- autory, tak sa zariadim podla toho ako zareaguju. Hlavne nech je to uprimne!
P.S. (Dufam ze som zas nieco neprestrelil a nebude sa mna nastvany niekto treti, za tu poznamku o tych stvrtych a piatych neoficialnych bodoch.)

viliam27 atlasár, mykológ, správca galérií 5.1.2007 23:29
Takto si mal reagovať v tom prvom príspevku a nie sa vyhrážať odchodom,vedel som o čo ti ide,aj som sa k tomu tak postavil. Len píš svoje názory,ja ti poviem svoj,myslím že o tom tá diskusia má byť. Hlavne ak nás to niekam posunie,dúfam k lepšiemu.

Godi atlasár 5.1.2007 23:50
Heh ,Ivo je to v pohode. Fotky som určite nestiahol kôli Tvojim komentárom ,ale kôli tomu ,že nemám rád súťaže kde nie sú určené pravidlá a táto súťaž je taká. Myslím si ,že je tu viac fotografov ktorí by si zaslúžili mať fotky v súťaži a to také ,kroré si sami vyberú.
Stiahnuté fotky mám samozrejme znova vo svojej galériji.
Tak že, chcem aby si zostal medzi nami ,fotil tak ako si hodnotil, aby táto superstránka mala ešte viac nádherných a hodnotných fotografijí.

Peter atlasár 5.1.2007 23:55
Ivo ja som fotky nestiahol kvoli tvojim prispevkom /za tie som ti vdacny a dufam ze budes pod moje fotky nadalej pisat /zdalo sa mi nefer sutazit o najkrajsu fotku roka ked tam chybalo vela krasnych fotiek inych autorov ...fotky som dal s5 akonahle na nich rolo zrusil bodovanie.

A. Môcik atlasár 6.1.2007 01:53
Ivo,máš aj moju podporu,tiež si rád prečítam aj tvoje budúce komentáre.
Práve som stiahol z "fotosúťaže" moju fotografiu, pretože s jej formou nesúhlasím.
Roland počas roka napísal,že bodovanie fotiek ponechá a toto bodovanie nebude mať vplyv na vyhlásenú fotosúťaž po skončení sezóny. No a TOP 60-tka bola zostavená práve na základe spomínaného "hlasovania"!!!
Pri množstve výborných fotografov,ktorí sem prispievajú mi pripadá celkom férové,aby mohol do fotosúťaže každý kto má záujem vybrať svoje najlepšie fotky v rovnakom počte ako ostatní .

Ero atlasár 6.1.2007 07:50
Dobré je keď si niekto všimne chyby vo fotení a poradí čo je zle. Človek sa len zdokonaľuje a učí. Držím ti palce pri ďalších radách a teším sa pri nových stretnutiach.

Sley 6.1.2007 08:19
Dobré rady jsou pro začínajícího fotografa vždy neocenitelné, proto podporuji Lacův návrh, aby tady vznikla jakási fotonástěnka, kde by ti zkušenější mohli těm ostatním vysvětlit, kde udělali chybu a jak se tomu příště vyhnout.

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 6.1.2007 12:49
"Když koukám na výsledek téhle fotky, hlodá ve mně otázka, kde
udělali soudruzi chybu."
Fredegar3, 15. 3. 2006

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 6.1.2007 16:47
Zbieram. Už mám asi 110 Fredegarových výrokov, medzi nimi aj vzácne exempláre. ![]()

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 6.1.2007 16:50
... a Štěpána Vohlídala, či kadejakých Farníkov Kostelníkov, za ktorých sa v minulosti vydával. Skús GOOGLE. ![]()

Dida 25.1.2007 11:39
BOHOVSKÉ, Janko si ma už tretíkrát rozosmial pri čítaní tejto diskusie.
Alebo sa poďakovať F, hehe: ![]()

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 25.1.2007 15:32
Ja za to nemôžem, ja to len kopírujem... ![]()
"To mají tak někteří houbaři štěstí na teplomilného pavučinovce
plyšového; já bohužel vůbec teplý nejsem a tak se mi tito
pavučinovci vyhýbají
"

Tchert atlasár 6.1.2007 16:36
...Laco-ten vyzerá, že už je kľudný....
Aký kľudný a prečo kľudný? Prečo nekľudný a aký nekľudný?
Asi som hlupák, že neviem dať svoje myšlienky na papier, prepáčte mi to....
Pokúsil som sa tu vysvetliť, že ja nesúťažím. A niekoľkokrát. Moje fotky sa nebodujú, neželal som si to! Nemá to nič spoločného s Tvojím extempore pod fotkami. Neviem dokonca ani to, či si mi niečo písal, alebo nepísal. Vymazal som ich, lebo v súťaži nemali čo robiť. Prestaňte ma už podozrievať z niečoho. Už začínam mať mizernú náladu, keď som neustále z čohosi podozrievaný!

ivo atlasár 7.1.2007 11:50
Laco ja tvoje vnutorne pocity, nalady a podozrenia riešiť nejdem. Pre mna voci tebe plati to, co je napisane na vrchu.

Tchert atlasár 7.1.2007 11:53
Moje fotky sa vo fotosúťaži vôbec nemali objaviť, preto som ich vymazal.
Mohli by sme už túto tému ukončiť, všetkého moc škodí.







