Úvodná stránka » Diskusné fóra » Iné diskusné témy »

PRE VŠETKÝCH UŽÍVATEĽOV


portret

jarokan pokročilý 10.12.2006 13:23

Ako ste si možno všimli, v ostatných dňoch sa rozpútala búrlivá diskusia ohľadne hodnotenia húb v galérii. Včera som napísal, že sa už k tejto téme nevyjadrím, ale keďže sa tak trochu rozpútala aj kampaň voči mojej osobe, mal by som mať právo vyjadriť sa ako protistrana. Hlasovanie nikdy nebolo, ani nebude spravodlivé, to je jasné. Sám mám k nemu niekoľko výhrad, ale aj z iného súdka:
1. V menonom zozname v galérii je na čestnom prvom mieste stále tá istá osoba. Jasné, že každý si ako prvú zo zvedavosti otvorí jeho galériu a tým aj hlasuje. Sám sa málokedy dostanem za deň viac ako k dvom - trom autorom, tak je logické že môžem dať hlasy len tým žo som pozrel.
2. Iste ste si všimli, že v upútavkách sú "bežní užívatelia" podržaní 2 - 4 dni, zatiaľ čo niektorí "overení" autori aj 1 - 2 týždne s tými istými fotografiami.
3. Upozornením na konktérne fotografie na nástenke užívatelia linky spravidla automaticky otvárajú a keďže ich odporučila známa osobnosť, tak spravidla aj dávajú hlas.
4. Isteže hlasovanie ovplyvňujú ja rodinní príslušníci aj známi, ale 5 - 10 hlasov podľa mňa nemôže vyzdvihnúť slabšieho autora na piedestál.
Prosím vyjadrite sa aj ostatní užívatelia k spôsobu hlasovania, nielen stále tie isté osoby. Budte pritom príjemní a ohľaduplní. Ak som sa ja včera nechal strhnúť a použil som niektoré výrazy zo slovníka p. Pomšára, týmto sa jemu aj vám ospravedlňujem.
Nechcel som v žiadnom prípade znevažovať jeho zásluhy na týchto stránkach, je to výborný autor a znalec viacerých vedných aj spoločenských odborov. Jeho postavenie ho však neoprávňuje zneužívať ho na neustále vyzdvihovanie svojej osobnosti a odkopávanie svojich prípadných oponentov. Aby sa nezaisteresovaný účastnik o tom chce presvedčiť, stačí si prečítať jeho včerajšie a nielen včerajšie príspevky v RE.
Ešte k termínu "červený", ktorý pán Pomšár použil v súvislosti na môj názor o rovnosti všetkých ľudí, teda aj užívateľov týchto stránok. Myšlienku rovností ľudí nestvoril Marx ani Lenin, hovorí sa o nej už v Biblii, Koráne, či budhistických knihách. Koketovali s ňou rímski plebejci i patriciovia, bola použitá v nosnom hesle parížskych komunardov a je zakotvená napr. aj v Ústave USA. NENECHAJTE SI TÚTO ROVNOSŤ VZIAŤ !
Prepáčte ak som Vás obral o pohodlnú nedeľňajšiu siestu, ale nedalo mi to. Pekný deň
všetkým. Howgh.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 10.12.2006 14:04

Včera večer sme boli obaja na chate. Mohol si mi svoje výhrady povedať rovno do očí a nemusel si sa vychytiť hneď písať na nástenku. Lenže Ty si sa chcel zviditeľniť a zrejme aj komusi zapáčiť, preto si zvolil tento, (v danom momente), najnevhodnejší spôsob. Nuž zviditeľnil si sa. Spokojný?
K ostatným bodom obžaloby sa nevyjadrím, pretože ich považujem za smiešne.
Možno len k mennému zoznamu v galériách, kde je istá osoba (ja) uvedená na prvom mieste. Jarokan, na prvom mieste som uvedený už roky, ešte keď sa stránky budovali. Že sa na to za tie roky ešte nikto nesťažoval....Škoda - preškoda, že si tu vtedy nebol s nami, možno by si si viac vážil ľudí, ktorí sem nechodia len bláboliť, ale sú na týchto stránkach po odvedenej práci aj zaslúžene doma. A prosím, cituj, kde som použil výraz "červený".
Zvláštny si Ty človek. Konfliktný a zádrapčivý. Možno aj ten súkromný mail, čo si mi poslal pred časom, a na ktorý som radšej nereagoval, (aby som zachoval pokoj a mier), vyšiel z Teba len nevdojak...avšak na vine som bol ja....ako vždy, že?
P.S. Toto je už tretí raz, čo na mňa (zbytočne) útočíš. Možno by si sa mal začať hamovať.

Reagovať na správu

portret

jarokan pokročilý 12.12.2006 14:09

Ďalší spláchnutý - Jozef.
Chceli si citát ohľadne slova červený, tak ti ho posielam:
"Re: Re: Re: Toto mal napísať Oldo, Reaguj na správu
Stačí si len pozorne prečítať, čo som napísal. Ale on nie. Červená hmla mu zastrela zrak. Prečo asi? Lebo trafená hus zagága...a aj zagágala! "

Reagovať na správu

portret

jarokan pokročilý 12.12.2006 14:46

Laco, mrzí ma, že otravujeme ostatných užívateľov našimi, čím vlastne? Konfrontáciami? Mohli sme si to vysvetliť meilami. Na čet by to bolo veľmi zdĺhavé. Nie som typ, ktorý by sa chcel zviditeľňovať, urobil by som to už dávno. Ale počet príspevkov svedčí o tom, že niečo pod pokrievkou tlelo už dávno a ak nie ja by som ju naddvihol, tak by to urobil niekto íný, nebolo by to prvý krát.
Vlastne si mi nahral otázkou, "kto som?" aby som objasnil pravú príčinu svojho prvého príspevku. Zamyslel som sa: Ozaj kto som? A kto je tých ďalších 95 % užívateľov, ktorí nesplňajú tvoje kritéria, ktorí nemajú tvoje požehnanie na vstup na stránky a ktorých si nepriamo nazval hnusákmi? Ničím? Nulami? Ľuďmi, ktorí nemajú právo na názor, aby hneď neboli rozdupaní kopytami? Ľuďmi, ktorým niekto naškatuľkuje čo majú robiť a nalinajkuje ako sa majú správať, ktorým má byť teraz odopreté právo na hlasovanie, resp. môžu hlasovať iba za obrázky tých, na ktorých im niekto ukáže prstom? O to jediné mi išlo. Len mi prosím ťa nenapíš, že som nič nepochopil!
Chcem, alebo ťa prosím, vlastne iba o dve veci. Aby si sa miernil so svojim slovníkom a aby si nechal ľudí dýchať. V ostatnom si rob čo chceš. Ubezpečujem ťa, že som ťa nechcel nijako dohenestovať ako osobu. Vážim si ťa ako človeka, aj ako odborníka. Ak chceš, napíš, ja z týchto stránok odídem! Bude mi to ľúto, ale v záujme dobrej veci to urobím. Ak mám zostať, nesprávaj sa ku mne ako k nepriateľovi, ja ním nie som.
Keďže už viacerí aj predčasne posielajú blahopriania k Vianociam, aj ja prajem Tebe, i všetkým ostatným účastníkom stránky veľa zdaru, najmä úspešné ukončenie diskusie o týchto otázkach, príjemnejšie pocity pri prezeraní ďalších príspevkov a veľa krásnych zážitkov pri prezeraní našich fotografií, či už tých špičkových, alebo menej úspešných, aj tých od začinajúcich autorov.

Reagovať na správu

portret

jozef19 10.12.2006 22:04

Tiez som rozmyslal ci mam zareagovat v tejto polemike, lebo poviem pravdu jednu polemiku som tu uz vyvolal a potom som olutoval ze som sa ozval. Priznam sa ale nedalo mi to nereagovat. Jaro suhlasim plne s Tvojim nazorom . Tato stranka je skutocne vyborna a sluzi vela ludom ako zdroj informacii a poznania. Prezentuju sa tu prekrasne, skutocne profesionalne fotografie. Myslim si vsak ze stranka ma sluzit pre co najvacsi okruh ludi milujucich prirodu a specialne huby. O sutaz tu myslim ide len niektorym ludom ktori tu maju dominantne postavenie a vystupuju ako keby zjedli vsetku mudrost sveta Prepacte, ale tyka sa to predovsetkym Vas p. Pomsar. Mne naozaj nejde o sutaz a ani si netrufam tu niekomu konkurovat ,lebo viem ze nemam na to. Ale aby tu niekto vystupoval tak ako Vy sa skutocne nehodi. Ved si to prosim uvedomte, ze nemozete diktovat co ako ma kto robit a ako to tu ma bezat, co ma a ako pisat a pod. Ked vyslovi iny nazor ako Vy tak ho zhodite ako maleho chlapca . Ide z Vas strach p. Pomsar ako z tej Vasej fotografie, ktora je tu tiez jedinecna. Chcel som to obratit na zart ako Kamka ale nedalo sa. Pisem Vam otvorene a uz sa tesim na Vasu zas "objektivnu" reakciu

Reagovať na správu

portret

Bobes 11.12.2006 07:02

...vsak som to sem napisal na plnu hubu uz snad pred rokom... a stale sa to vracia ako bumerang. Aj vtedy sa okamzite vynorila snaha o "splachnutie".

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 11.12.2006 11:41

Zareagujem tak, že Vám pán Jozef poďakujem za Vaše nespočetné a podnetné návrhy smerujúce k vylepšeniu týchto stránok a spôsobe hodnotenia fotografií vo fotosúťaži.
Ďajujem.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 11.12.2006 11:42

Ďajujem malo byť Ďakujem.

Reagovať na správu

portret

Mirka (junior užívateľ) atlasár 11.12.2006 07:20

hej!!! a nechcete si to ísť rozdať vonku? budem vám robiť rozhodcu..
neviem prečo sa tu navzájom osočujete.. každý je nejaký a nemožno človeka prerobiť podľa svojich predstáv... ste ešte neprišli na to, že je najlepšie ak sa naučíte žiť aj s ľuďmi, ktorí sú vám najmenej sympatickí?.. hmm, na to, koľko máte rokov, sa čudujem...
nebudem nikoho obraňovať, či obhajovať, každý máte svoj rozum.. ale toto tu sa mi vôbec nepáči... ja mám rada ľudí, či sú takí, či onakí.. v každom si viem nájsť to dobré a na zlé ho upozorním, a už je len na ňom, či si to vezme k srdiečku alebo nie.. ale takto verejne po sebe "brechať".. hmmm..
ja som mala byť asi farárom.. hehe

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 11.12.2006 11:48

...ja čertom :-o)))

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 11.12.2006 11:50

Podľa mňa si tento článok napísala príliš komplikovane. Pochopí ho len inteligentný človek...

Reagovať na správu

portret

Mirka (junior užívateľ) atlasár 11.12.2006 12:23

kokso.. až som si ho 2x prečítala, či je fakt komplikovaný trdlo

Reagovať na správu

portret

Aneri pokročilý 11.12.2006 12:26

Mirka, je úplne jasný a zrozumiteľný.

Reagovať na správu

portret

bobineta atlasár, moderátor 12.12.2006 22:42

...žiadneho rozhodcu a ani farára Ty nebudeš robiť, ale postavíš sa sprava - ja zľava a kto tu bude ďalej pyskovať na druhého ako malý chalan dostane po holom zadku...aspoň bude trochu srandy na koniec roka

Reagovať na správu

portret

peter_p 13.12.2006 08:55

Tak! A ja im budem prikladať potom na holú studené obklady. V čechách používajú miesto slovného spojenia " malý chalan" obdobu v podobe :" malej Jarda".

Reagovať na správu

portret

bobineta atlasár, moderátor 14.12.2006 11:36

...Peťooooo..."Ty seš ale malej Jarda :o)"

Reagovať na správu

portret

peter_p 14.12.2006 12:44

Áno teta, máte úplnú pravdu.

Reagovať na správu

portret

jarokan pokročilý 12.12.2006 14:52

Miruš, posielam ti platonickú pusu. Ale ja som tuším nebrechal! Či trošku hej? Tak som sa aj ospravedlnil.

Reagovať na správu

portret

Rados3berny 12.12.2006 11:30

...

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 14.12.2006 16:55

S FREDEGAREM NA VĚČNÉ ČASY SMĚREM K PROSPERITĚ!!!

FREDEGAROVÉ VŠECH ZEMÍ, SPOJTE SE!!!

Reagovať na správu

portret

Tarzan pokročilý 19.12.2006 14:42

A v zbere dubákov a suchohríbov plán treťej päťročnice prekročíme o 180%!!!!

Reagovať na správu

portret

vladok pokročilý 17.12.2006 12:22

bez slov..............

Reagovať na správu