Úvodná stránka » Diskusné fóra » Iné diskusné témy »

Najkrajšia fotografia


portret

roland vlastník stránok 1.1.2007 12:24

Zabavte sa a pomôžte vybrať tu najzaujímavejšiu, najkrajšiu prípadne najhodnotnejšiu fotografiu z toho najlepšieho, čo sa vám v uplynulom roku najviac páčilo.

Vyberte si tie svoje naj fotografie a dajte im svoj hlas na stránke Vyhodnotenie fotosúťaže

Ďakujem a želám všetkým krásny a úspešný rok 2007.

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 2.1.2007 02:22

Tento príspevok by potreboval pravidelný REFRESH, lebo je to asi jediná zmienka o tom, že sa má niečo bodovať. Alebo sa mýlim?

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 2.1.2007 02:27

Áno, mýlim sa, je to aj na titulnej strane... ale ten REFRESH aj tak nie je na škodu.

Reagovať na správu

portret

andreaw 2.1.2007 10:50

Všetky fotky sú pekné, ťažko sa rozhoduje. 3 hlasy sú málo A to sa ešte veľa nádherných fotiek do výberu naj-fotiek nedostalo ... Ale čo už, súťaž je súťaž.

Reagovať na správu

portret

peter_p 2.1.2007 14:48

Ja to na titulnej strane nemáááááááááááááám!

Reagovať na správu

portret

peter_p 2.1.2007 14:51

Našiel som to . Má to iba iný názov. Najkrajšie fotografie.

Reagovať na správu

portret

peter_p 2.1.2007 15:01

Je to o ničom. Sú tam fotky z roku 2005. Kde to je Rolo?

Reagovať na správu

portret

peter_p 2.1.2007 15:11

Konečne som to našiel

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 3.1.2007 09:39

Malo sa rozhodnúť trebárs takto: vážení prihláste si každý do fotosúťaže tri svoje fotky, ktoré považujete za najlepšie, najkrajšie, alebo najvýnimočnejšie.
V priebehu sezóny 2006 boli nafotené famózne fotky, ja ich však medzi vybranými akosi nemôžem nájsť.

Reagovať na správu

portret

©foxlion atlasár 3.1.2007 22:48

No zdá sa, že nová fotosúťaž narobila opäť iba zlú krv, už som postrehol stratu fotiek Laca a najnovšie aj Godiho, škoda...

Reagovať na správu

portret

brnak 3.1.2007 23:44

Ani nie tak samotná fotosúťaž, ako skôr "odborné" komentáre pod takmer všetkými fotografiami.

Reagovať na správu

portret

cilko mykológ, atlasár 4.1.2007 08:21

Do KELu. Už ma to prestáva baviť. Ja, obyčajný smrtelník, sa snažím dať nejaký bodík fotke, ktorá sa mi páči. Nakoniec zistím, že pre úbohú maličkú vojnu o objektívnosti hodnotenia som dal bod fotke, ktorá tam zasa nie je. Všetci tí, ktorí sa pravidelne zapájajú do "plodnej" diskusie o "ojektívnosti" hodnotenia, sa prosím veľmi vážne zamyslite nad Vašimi príspevkami. Znechucujete obyčajných fotiacich hubárov. Mňa a určite mnohých ďalších.

Reagovať na správu

portret

oldo mykológ, hlavný moderátor, atlasár 4.1.2007 08:37

Keby mi napísal pod fotky taký komentár, tiež by som vymazal fotky. Ešte šťastie, že som v bodovaní na 28 strane. Ináč tie komentáre stoja za to ha, ha, ha. Hlavne o tom oreze....

Reagovať na správu

portret

fogo 4.1.2007 08:50

Cilko súhlasím. A tiež súhlasím s tým, že by mali byť určité kategórie fotografov(fotografií?). Po vlastnej skúsenosti (pokuse) s fotením som si hneď uvedomil že:
- mám zlý fotoaparát
- som viac turista, ako fotohubár
- fotku robím ako dokument (spomienku) na miesta, kde som ju našiel.
Preto mi je jedno, či sú na nej aj stromy, tiene, tráva, či živočíchy, pretože to všetko je súčasťou celku, čiže prírody a mne to pripomína práve tento celok. K tomu stiahnutiu fotiek zo súťaže len toľko, že je to veľká škoda! Aj keď nie som v tej kategófii fotohubárov-profíkov, veľmi rád si ich pozriem a poteším si dušu nad umeleckou formou videnia huby.

Reagovať na správu

portret

Piber atlasár, mykológ 4.1.2007 17:37

Rolo, zruš tú súťaž. Mnohí štrajkujú. Ešte šťastie, že debata o zmene stránok je vysokom štádiu... Lebo dopadneme ako púchovskí floorballisti - už po prvom ročníku sa všetci chcú rozdelovať...

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 4.1.2007 17:52

Chalani, ja som už pred (neviem kedy) požiadal Rola o zamedzenie hodnotenia mojich fotografií. Nejde mi o body, nejde mi o hlasy.
Ja chcem dávať také kvalitné fotky, ako mi to schopnosti a fotoaparát umožnia. Chcem, aby boli určené nad každú pochybnosť skôr, ako sa zaradia do atlasu. Toto je môj cieľ.
Nepotrebujem súťažiť, už som súťažil, dokonca som aj tuším vyhral kedysi... :-o))
Je pravdou, že kedysi sme tu boli ako rodina. Potom prišli takí, čo veľa hovoria, ale málo dokázali. Nie som rád, že sú tu, ale nedokážem tomu zabrániť....škoda, že to nie sú moje stránky, bola by tu disciplína ako remeň. Mal by som stanovené jasné pravidlá a žiadnu anarchiu by som tu netrpel. Snáď Rolo v tomto smere niečo urobí pri prerábke týchto stránok. Treba len dúfať, pretože všetci, s ktorými som hovoril, tvrdia to isté. (Niet pravidiel, každý si robí čo chce, príspevky píšu aj ľudia, ktorým nikto nevie meno, pretože sa zaň zjavne hanbia. Nemajú tu ani jednu fotku, ale dovolia si súdiť iných (mňa napr.)
Takže ešte raz. Nevymazal som svoje fotky zo súťaže ani z ješitnosti, ani pod vplyvom iných podlých povahových vlastností, ktorými zaiste v značnej miere oplývam, ale len z toho dôvodu, že ja nesúťažím. Ďakujem všetkým, ktorí boli takí milí, že niektorú moju fotku bodovali.
Ivo, nieže sa obesíš, Teba som vo svojom príspevku nespomínal. :-o)))

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 4.1.2007 19:03

Súhlasím. Ak sa nemýlim, fotosúťaž vznikla ešte v čase, keď fotografií na stránkach bolo tak málo, že jej hlavným poslaním bolo prinútiť ľudí prispievať peknými fotkami. Teraz, keď je tu dosť dobrých fotografov, ktorí sa zaobídu aj bez súťaže, je úplne zbytočné živiť tu nejaký zdroj hádok, čím myslím fotosúťaž v súčasnej podobe. Pekných fotiek je tak veľa, že vybrať jednu na prvé miesto je úplne nereálne. Foťme ako najlepšie vieme, tešme sa z toho, pátrajme po nových druhoch, aby sme vybudovali stránku, ktorá bude jedna z najlepších, najestetickejších a najprehľadnejších v Európe a vo svete. Takejto súťaže sa spoločne zúčastnime.

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 4.1.2007 19:08

Použil si iné zoskupenie písmen Honzo, ale myslel si to tak ako ja.

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 4.1.2007 19:24

Jasné, veď stačí si dať do obrázkového Google Coprinus cortinatus, Coprinus bellulus alebo Boletus gabretae a hneď je jasné, že to úsilie je na niečo dobré a vďaka takejto reklame bude stránku navštevovať stále viac ľudí. Či už v Argentíne, Laose, na Kube, v Severnej Kórei , či na Pobreží Slonoviny, všade sú hubári a mykológovia, ktorí pátrajú po fotkách nikde nepublikovaných druhov, aby si ich tvar a farbu popri určovacom kľúči aj vizuálne porovnali a čím lepšia fotka to je, tým skôr si otvoria príslušný náhľad, ktorí ich zavedie na konkrétnu stránku. A keď budem mať zaujímavý druh Jožko XY z Hornej Dolnej, tak si to ten Papuánec pozrie. Tým chcem povedať, že význam týchto fotiek je ďaleko väčší ako súčasť nejakej vnútrostránkovej fotosúťaže.

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 4.1.2007 19:30

A okrem toho si ten Krovák s manželkou bude môcť v tej Botswane kliknuť do vášho atlasu, kde bude jasne napísané meno autora a možno si vytlačí Fredegarovu fotku na formát A0 a nalepí si ju na stenu v slamenej chalúpke.

Reagovať na správu

portret

oldo mykológ, hlavný moderátor, atlasár 4.1.2007 19:31

Súhlas

Reagovať na správu

portret

Tchert atlasár 4.1.2007 19:38

...čím?

Reagovať na správu

portret

J. Č. mykológ, atlasár, moderátor 4.1.2007 19:40

Reagovať na správu

portret

vlado(ZV) mykológ, moderátor, atlasár 4.1.2007 20:38

Len škoda, ako som tu už uvádzal, že pri tomto vyhľadávaní zároveň naskočia aj "podružné" fotografie iných húb z našej stránky. 8-(

Reagovať na správu