Úvodná stránka » Diskusné fóra » Fotoškola »

Aký je váš najlepší náhubácky fotograf?


portret

Gabcika a Jirko 6.1.2015 11:45

Zdravim,
zas by som sa rad nieco dozvedel a tento krat by som sa vas chcel opytat: kto je podla vas najlepsi alebo patri/patria medzi najlepsich nahubackych fotografov?

Sledujem diskusie, rady a velakrat sa potom nemilo/milo cudujem ked vidim galeriu dotycnich diskutujucich, preto sa nikoho nechcem dotknut (ani nemam cim kedze sam som zatial len buduci amater foto.) nebudem pisat mena co/kto sa mi paci/nepaci aj ked som si tu uz nasiel 2-3 fotografov co sa mi naozaj velmi pacia ich fotky.

Preto si myslim ze najlepsia rada (alebo dalsi krok) pre zaciatocnikov amaterov ku kvalitnemu foteniu je aj velke plus galeriami fotografov a velakrat stoji nad diskusiu ktory fotak ako foti (samozrejme zakladne informacie a rozhladnutie aspon kam pichnut su na neocenenie - ale tie uz ako tak mam).

Nechcem rozvijat kto ako zle foti co sa vam nepaci ale prave len koho by ste vy doporucili ze stoji si pozriet jeho/ich galeriu.

Dakujem vopred vsetkym ktori sem daju svoje typy (alebo mne do posty) a mozno tak aj ostatnym ulahodia oku.

P.S ak nechcete napr. urazit svojich kamaratov (ak by to niekto takto mohol brat) a berete to viac osobne (sme ludia kazdy mame city, ego atd) ako profesionalne tak poprosim ak mozte aj do sukromnej spravy koho by ste odporucili.

Reagovať na správu

portret

Hřibolog mykológ 6.1.2015 15:21

Chapu ze to nebylo mysleno zle ale ta vyzva je tematem na tenkem lede. Uroven fotografii i fotografu je tu rozmanita ale myslim ze bude se mnou kazdy souhlasit ze zadny uzivatel si nezaslouzi aby ho tu nekdo povysoval a tim zaroven v jistem slova smyslu jine diskreditoval. Tyto stranky maji urcitou uroven a takovato diskuse by ji mohla zbytecne narusit. Preji vse dobre. Michal

Reagovať na správu

portret

Gabcika a Jirko 6.1.2015 16:26

Velmi dobre si to uvedomujem a dlho som rozmyslal ci sa bude dat zachovat profesionalita alebo to sklzne do emocii ega atd. a preto som aj napisal taky dlhy "roman" ("omacku") k tomu s tym ze budem rad aj ked mi niekto posle do sukromnej posty...

Ako hovorim nechcem tu poukazovat ne negativity ale prave nacerpat inspiraciu pokochat sa umenim a krasou a ak ma niekto iny tiez zaujem tak si to (doporucene galerie) pozrie s chutou ako ja - vzdy zalezi len na ludoch ci bude zavist vyssia ako pokora ci zoberu kvalitu inych ako kritiku na samych seba alebo ako vspruhu, ci su dobroprajny alebo...
Na druhu stranu ako pisem uplne chapem preco viaceri nemusia suhlasit a nikomu to neberem a nic ine tym nesledujem.

Preto som tu nechcel robit diskusiu o kvalite (ak ma nahodou bolo zle pochopene) ale len presne ako marianzosabinova to vystihol len poukazat ako priklad co sa mu paci...

Myslim ze ziadna diskusia tu nieje ani potrebna, ako hovorim vsetko je naludoch a o ludoch - diskusiu rozoberania negativ alebo zrovnavania som tu nemal zaujem ale len o vase doporucenie.

Takze aj ked uplne presne rozumiem a chapem co ste napisal a viem ze je to velmi tenky lad, tak vam dam nesuhlasim a necham na ostatnych ci sa chcu podelit tu alebo cez postu alebo nie.

Tak isto prajem vsetko dobre. Pavol

Reagovať na správu

portret

marianzosabinova pokročilý 6.1.2015 15:37

Na tejto stránke je veľa dobrých fotografií a fotografov. Páčia sa mi fotografie Jaroslava Malého ale aj iných autorov ...
http://www.nahuby.sk/fotogalerie_autora....
Yvona Janotová
http://www.nahuby.sk/fotogalerie_autora....

Reagovať na správu

portret

Gabcika a Jirko 6.1.2015 16:26

Dakujem.

Reagovať na správu

portret

gaspi pokročilý 6.1.2015 16:45

najlepši? určite JA!

Reagovať na správu

portret

Gabcika a Jirko 6.1.2015 16:48

Tiez dik. :D

Reagovať na správu

portret

Jarott atlasár 6.1.2015 21:25

tu je aj kus historie stranok,kukaj a vyber si http://www.nahuby.sk/fotogalerie_vyhlada...

Reagovať na správu

portret

golgolik atlasár, mykológ 7.1.2015 07:16

Kazdy jeden fotograf na stranke ma svoj vlastny originalny styl fotenia, ktory je odlisny od ostatnych.

Reagovať na správu

portret

Roman pokročilý 7.1.2015 07:48

Tu není možné než souhlasit. Někdo dává přednost lupenatým houbám, tak si vybere mezi fotografy, kteří je přednostně fotí. Jiný je spíš na askouše, tak se mu líbí víc snímky od někoho jiného. Někdo zase bere větší důraz na estiticitu fotografie, jiný spíš na vědeckou hodnotu (což může být mnohdy v přímém rozporu). Něco jako nejlepší fotograf asi neexistuje.

Podle mě pokud by se dělala nějaká anketa, na prvních příčkách by se umístili fotografové, kteří dávají přednost hřibovitým houbám, protože pro většinu "nemykologické" veřejnosti houba = hřib. Takže každý takovýto žebříček je hodně neobjektivní.

Reagovať na správu

portret

Gabcika a Jirko 7.1.2015 14:06

Napisem aj vam a dik za reakciu: suhlasim s vami a preto neislo mi o ziadnu anketu o ziadne bodovanie alebo hodnotenie porovanavania alebo rebricek - inak odkial ste vsetci nabrali ze chcem robit bodovanie rebricek?
Pokial si dobre pamatam nic som take nepisal ale presne len to co urobil marianzosabinova a to je presne presne ono a to je vse - jednoduche.

Viac vid odpoved pod Husim.

Reagovať na správu

portret

Gabcika a Jirko 7.1.2015 14:02

S tym len uplne suhlasim - (specifikacia toho co som mal v plane ja docielit je pod Husim)

Reagovať na správu

portret

Gabcika a Jirko 7.1.2015 14:01

ocenujem reakciu a dakujem, ale islo mi trosku o nieco ine (vid pod Husim nazor)

Reagovať na správu

portret

marianzosabinova pokročilý 9.1.2015 13:51

...najvýstižnejšia odpoveď. (Jaroott)

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 7.1.2015 08:10

Skôr než hľadať najlepšieho fotografa by som hľadal "najzaujímavejšie", "najhodnotnejšie" alebo "najpestrejšie" fotogalérie. Nie pre určenie "rebríčka" ale pre zviditeľnenie ich prínosného obsahu a trochu aj pre ocenenie práce ich autorov. Vynikajúcich fotogalérií je tu veľa.

Reagovať na správu

portret

Gabcika a Jirko 7.1.2015 14:00

No podla reakcii usudzujem ze viacerym vam to evokuje nieco ine ako som mal na mysli, uznavam ze ten nazov temy je zavadzajuci ale v jadre spravy ako som pisal mi malo ist presne o to co sa vam paci kto je/su (ak sa nemylim pisem aj viaceri) pre vas co sa tyka kvality zobrazenia huby najzaujimavejsi.
Nedal som sem rebricek (teda aby ste bodovali, hodnotili, porovnavali alebo diskutovali) alebo top the best ale prave som chcel len vas nazor koho by ste podla akychkolvek svojich kriterii vy povedali ze sa vam paci jeho galeria.

Co pisete vy je jedna z moznosti ako vytvorit inu temu a ako to napisat, mna prave zaujimala ta moznost najzaujimavsejie z vasho pohladu co sa tyka kvality zobrazenia huby -a podotykam este raz naozaj som nikde nepisal nic o rebricku alebo bodovani ale iba vas nazor (nazor nahubakov).

Predsa aj ked tu je "milion" vinikajucich fotografov tak kazdy ma v okruhu svojom trebars 5 alebo 7 alebo 2 alebo 3 alebo 12 atd tych ktory sa mu pacia najviac a to je to co som mal na mysli. Nenapisal som ze musi byt dobry vo foteni toho alebo toho ale to co sa vam paci a ani nemusite napisat komentar ale len poukazat na neho to je vsetko.

Presne ako napisal marianzosabinova myslim ze on ma porozumel uplne presne.

Reagovať na správu

portret

Aneri pokročilý 7.1.2015 16:09

Konečne som pochopila o čo Ti ide. Chceš po nás, aby sme Ti na servirovali, podľa nás, najlepšie foto nahubákov bez Tvojho pričinenia. Začni prezerať galériu za galériou a sám prídeš na to kto je najlepší. Nebudeš mať pokazený vkus našími názormi.

Reagovať na správu

portret

Gabcika a Jirko 7.1.2015 18:38

Usmevne beriem je to Tvoj nazor.
Napisem len takto aj ked som nemal v plane ale vdim ze dalej nebude mat zmysel to tu rozoberat kedze len drazdim ludi a viaceri ti pritakavaju a ko pisem ak niekto che napise ak nie tak nie.
Prveho ktory ma velmi zaujal bol Fofoja neskor Gmiterko, p.Maly mam cest poznat z dokumentov, zo stretnuti a poznam ze foti skvele aj z inych akcii, p. Janotova tak isto som si vsimol nadherne fotky.... urcite pre mna krasne fotky a smekam klobuk pri Sade, Tutus, Hunter, Martula, Golgolik na to ze je este velmi mlady tak uprimne krasa (nielen fotiek ale aj oboch sutazi) atd. Na marianazosabinova som zatial nenatrtafil ale tiez som si ho (galeriu) otvoril vdaka reakcii a fotky hovoria za vsetko a hlavne sa mi paci na to ako krasne foti doporucil dalsich dvoch uzasnych fotografov.

Mala to byt prijemna usmevna tema kde sa viaceri podelia a zvidetelnia aj tych co mozno nielen ja prehliadam a pre viacerych sa ukazu aj menej zname tvare kedze ako vsetci spomninate je vas tu vela skvelych fotografov a kolko fotiek milion? - je uplne normalne ak niekoho niekto prehliadne, ale vidim ze pulchrotinctus je tu zbehli a vedel o com rozpraval s tym tenkym ladom.

Takze koncim diskutovanim v tejto teme vidim ze lud zvitazil ja to beriem pre mna poucenie a ako este raz nechcel som nikoho urazit alebo to co si napisala Ty.

Nesuhlasim mas odo mna.

Reagovať na správu

portret

bobineta atlasár, moderátor 15.1.2015 09:43

Chcela by som sa naucit fotogrify od vela kamaratov - a to aj od takych, ktori tu uz nie su alebo iba obcas nakuknu. No skutocne sa neda napisat iba par mien. Pamatam si skutocne v zaciatkoch, ako nam padali sanky nad fotkami niektorych fotoamaterov - teraz uz mozno profesionalov a tych ste tu uz nik ani nespomenuli a naopak si pamatam, ako sa mnohi kvalitou fotiek dostali na vysoku uroven aj mozno pomocou nahubakov. Takze sorry- mena tu vypisovat urcite nebudem. Ja napriklad milujem mikrofotky - najma spor a detailov ( ku ktorym sa ja asi nedopracujem), no tie si vela beznych amaterov ani nevsima

Reagovať na správu