Úvodná stránka » Diskusné fóra » Fotoškola »

Je tu vela modrej?


portret

Jarott atlasár 30.11.2010 18:22

pavučinovec OBR 247202 Toto rubrika je tu tiez zbytocna,pri takom postoji. Hlavne,ked sa vedla vedie diskusia o podobnom probleme.

Reagovať na správu

portret

gaspi pokročilý 30.11.2010 18:41

je, ale už som videl aj viac

Reagovať na správu

portret

Janisto správca galérií, atlasár 30.11.2010 18:46

http://img709.imageshack.us/img709/3504/...

bolo

Reagovať na správu

portret

Jarott atlasár 30.11.2010 18:48

http://www.ulozisko.sk/obrazky/349283/iv...
Normalne ma dost vytocilo,ze odraz svetla,neupravujem.

Reagovať na správu

portret

virtue205 atlasár, moderátor 30.11.2010 18:57

Janko dakujem , tu totiz vobec nejde o toto foto, myslím, ze Jarott ma problem s niecim inym, tak by mohol napisat s cim vlastne...

Reagovať na správu

portret

virtue205 atlasár, moderátor 30.11.2010 18:52

Dakujem Jarott, ze prejavil zaujem prave o riesenie kvality mojho fota. Huba bola fotena uz v prítmí a farebne nijak nebola upravovana v editore. Ak si moderator alebo iný kompetentný myslí, ze nie je vhodná do húb a že je veľmi modrá, tak ju preradí, urcite to prežijem v zdraví. Konštruktívnu kritiku vždy prijmem. Myslím si ale, ze Teba ani tak netrapi tato fotka ako to, ze som hodnotila foto ineho uzivatela - konkretne Ruda Cafala žezlovka- v rozpore s Tvojimi predstavami. Je to moja súkromna vec ako hodnotím fotografie a ako som ti uz napisala, mozno casom, ked sa zdokonalím zmením svoj pohlad na vec. Ale urcite nestratim ,,svoju tvar,,.... A ked uz si spomenul diskusiu o fotkach, myslim si, ze prave preto niektorí cítia krivdu, lebo im je ,,nekvalita,, fotky komentovana arogantnym sposobom. Je zaujímave , ze ked som sa pytala na chyby napr. Husiho alebo Juraja Komára boli ochotní mi to vysvetlit aj ludskejsou cestou ako prave Ty...

Reagovať na správu

portret

Jarott atlasár 30.11.2010 19:06

...napr. Husiho alebo Juraja Komára boli ochotní mi to vysvetlit aj ludskejsou cestou,ak Ti nepovedali,ze fotografie sa aj upravuju,tak boli iba ludsky.
Cafal s jeho prioritami a modrou tu niekedy vyrabal 80% ohnivych diskusii,ktore boli silno scenzurovane.
"Arogancii" sa da predist elentarnou upravou,to niektori vedia.

Reagovať na správu

portret

virtue205 atlasár, moderátor 30.11.2010 19:23

Dakujem za odborne vysvetlenie a za verejnu prezentaciu Tvojho ega. Prajem Ti pekny vecer.

Reagovať na správu

portret

Janisto správca galérií, atlasár 30.11.2010 19:39

Myslím,že by sme mali obrátiť list a vykašľať sa na takéto zvrhnuté polemiky.Treba tomu urobiť koniec,začať si pomáhať,kto o to stojí. Nie sme tu sami a takéto výlevy len znechucujú ostatných.

Reagovať na správu

portret

Igor V 30.11.2010 20:33

Áno, trápne, neprofesionálne, nedžentlmenské, hlúpe žabomyšie vojny.

Reagovať na správu

portret

Igor atlasár 7.12.2010 22:58

Musím sa Jara zastať. Z jeho diskusií nevidím nič arogantné. Iba snahu o to, aby v budúcnosti boli obrázky lepšie. Z príspevkov tom, aký je ten obrázok úžasný, nie je nič. Skôr by som sa sťažoval v tomto prípade na tieto príspevky, že ma chlácholia v mojom omyle. Ale to treba sebakritiku.

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 30.11.2010 21:06

Jaro, čudujem sa Ti, taký ostrieľaný "kozák", prečo si to neriešil súkromnou správou?

Reagovať na správu

portret

Ivan1001 atlasár 30.11.2010 22:25

Rudo ja si to predstavujem asi takto ako vyjadriť nevôľu nad daným obrázkom:Celkom vydarená foto,no tej modrej je trochu veľa.Pokiaľ neupravuješ v editore musíš upraviť farby priamo vo foťáku t.z.nastaviť "BIELU!"Inak to nikdy nebude ono a škoda inak pekného obrázku.
Neverím tomu,že takouto kritikou by sa niekto urazil.Ivete by to pomohlo a prispievateľ by mal dobrý pocit že trochu niekomu pomohol.Nebol by to dobrý pocit?

Reagovať na správu

portret

virtue205 atlasár, moderátor 30.11.2010 22:31

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 30.11.2010 22:34

.

Reagovať na správu

portret

voloďa 1.12.2010 08:14

Vinšujem , vinšujem! Vlastne to je ešte skoro, ale keď vianoce sa už blížia. Komu vadí modrá, nech si pozrie niekedy Modré z neba! Myslím , že po zhliadnutí niektorých príbehov mu nebude vadiť ani fialová!

Reagovať na správu

portret

ivetatom pokročilý 1.12.2010 11:20

Vlado, máš úplnú pravdu. Chápem to tak, že Jaro chcel podržať Ešliho, čo si Ešli zaslúži, ale diskusie prekročili hranicu slušnosti. Jesenná depresia asi zasiahla viacerých. AJR, kde si so svojim humorom?

Reagovať na správu

portret

virtue205 atlasár, moderátor 1.12.2010 13:20

Ivetka a ako podrzal Jaro Ešliho zalozenim tejto diskusie?

Reagovať na správu

portret

ivetatom pokročilý 1.12.2010 19:30

Ivetka, táto téma sa rozoberá vo viacerých vláknach a pod viacerými fotkami....Každý má kus svojej pravdy. Keby šlo v prvom rade o huby, veľa otáznikov z názvov húb by zmizlo.

Reagovať na správu

portret

virtue205 atlasár, moderátor 1.12.2010 20:27

Tato odpoved na moju otazku mi Ivetka nie je velmi jasna....

Reagovať na správu

portret

yahooo 2.12.2010 07:55

takychto ,, diskusii,, pribuda, uz aby bola zas sezona v plnom prude, potom budeme hadam vsetci kludnejsi...

Reagovať na správu

portret

Jarott atlasár 1.12.2010 08:23

Ivan,ahoj. Aj tu by sa mozno zislo trocha slusnosti,ty vies citlivo poradit,tak Ti budem posielat podobne obrazky.
http://www.nahuby.sk/obrazok_detail.php?...

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 1.12.2010 20:16

A toto vnímam ako neprimeraný a nekonštruktívny príspevok.

Reagovať na správu

portret

Ivan1001 atlasár 1.12.2010 22:06

Jaro tak teraz si mi dal!Aspoň že sa pri tom virtuálne usmievaš a to je dobre.

Reagovať na správu

portret

Fredegar8 1.12.2010 20:23

Spíš je tam příliš mnoho magenty, řekl bych.

Reagovať na správu

portret

miki49 pokročilý, atlasár 3.12.2010 17:36

Jediná rozumná veta tu odznelá od Ivetky Tomašekovej:keby to bolo o hubách,nebolo by toľko húb neid. a s otáznikom.Čo takto vybíjať si energiu páni odborníci týmto smerom?

Reagovať na správu

portret

Jarott atlasár 3.12.2010 18:50

Miki,pozri sa. Ono to je jedno s druhym. Nebudem sa ta pytat,ci si videl niekedy aby som niekomu prilepil link a navadzal k urceniu,cize pomahal. Takymto prispevkom si dosiahol aj,ze ak modra je profesionalna a na jej obranu sa tu rychlo sformovalo "Modre kridlo",tak uz dam pokoj modrej a nepisem uz ani nijaky link s navrhom urcenia.

Reagovať na správu

portret

miki49 pokročilý, atlasár 4.12.2010 06:53

Uf Jaro,to si mi dal.Je mi ľúto ak si z môjho príspevku vydedukoval,že som zástancom modrej.Rozhodne,to podčiarkujem,nepatrím medzi zástancov tzv.modrého krídla.Som za kvalitnú fotografiu,ale už to zabieha(z môjho pohľadu)do extrémov.Mne osobne ide o huby,o ich spoznávanie,ich určenie.Mám plno húb,ktoré neviem určiť a radšej ich už ani nepridávam,čo je mi veľmi ľúto.Je pravda,že zo samotnej fotky je niekedy ťažko určiť o akú hubu ide.Neviem,ako si to myslel s tými linkami,no mne to veľmi pomohlo a dúfam,že to tak bude z Tvojej strany aj do budúcna.Ak by si to prestal robiť,tak by som sa(a určite nielen ja)v Tebe veľmi sklamal.

Reagovať na správu

portret

fugi 24.2.2011 21:14

neidentifikovaná huba OBR 254503 povodnu foto som trochu skusil upravit,
postup:
 automat.vylepsenie,
 uprava farieb (cervena a zelena mierne nad,modra ubrat dost,sytost pridat,svetlost ubrat,gama pridat,
  jas pridat,kontrast dolu),
 uprava kriviek (podobne ako pri u.f.;nie je to to iste ako u.f.?),
 upravit urovne (RGB,biela mierne ubrat),
a nakoniec
 zmena velkosti

da sa s tym este nieco robit? abo co som prehnal?

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 24.2.2011 21:42

Rozhodne je to podstatne lepšie.

Reagovať na správu

portret

fugi 24.2.2011 21:55

ved hej, ale nieco mi tam nesedi - len neviem prist na to, co?
pri prvom pokuse to skoncilo pozdlznym rozdelenim tej brezovej vetvicky (nad hubou) na sedu a hnedu

a este som tam v postupe zabudol - uprava: zjasnit tiene

Reagovať na správu

portret

fofoja moderátor, mykológ, atlasár 24.2.2011 22:32

podľa mňa tam je veľa žltej

Reagovať na správu

portret

fugi 25.2.2011 09:54

skusim ubrat,vdaka

Reagovať na správu

portret

palin atlasár, entomológ 24.2.2011 22:36

Možno ti nesedí to, že po úprave sa podstatne zmenila farebnosť samotnej huby ?

Reagovať na správu

portret

fugi 25.2.2011 09:56

dakujem
ten efekt si viem vysvetlit a v podstate som s nim ratal, mozno ak by sa pouzivala uprava len na urcitu oblast, bolo by to lepsie

Reagovať na správu

portret

dodo[DK] pokročilý 25.2.2011 01:19

Chybí černá, to je to, co Ti nesedí (kontrast)!

Reagovať na správu

portret

fugi 25.2.2011 12:04

vdaka,mozno mas pravdu, skor to ale pokazil gama posun + mozno presvetlenie tienov

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 25.2.2011 08:40

Je to lepšia, ale podľa mňa nepoužívaj "automatické vylepšenie".To Ti to niekde nenávratne posunie....

Reagovať na správu

portret

fugi 25.2.2011 12:06

myslis ze by sa dalo zistit kam sa to posunie?Niekedy mam dojem ze sa nic nestalo.
Vdaka za rady.

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 25.2.2011 12:17

Možno áno, ale to asi nieje podstatné, podstatné je to/tak som to pochopil ja/, že
ak upravuješ v "JEPG"nastáva nezvratná zmena.Takže keď si automatika upraví podľa seba, určité dáta nenávratne zmiznú a tie môžu chýbať pri manuálnych úpravách.

Reagovať na správu

portret

fugi 25.2.2011 18:03

aha, vyborny postreh /na toto som nepomyslel/, cize bud uplne vylucit /pravdepodobnejsie/ abo pouzit az ako konecnu upravu, co vsak zase moze zrusit niektore rucne upravy

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 25.2.2011 18:39

Tiež som používal, ale teraz už si na automatiku ani nespomeniem.

Reagovať na správu

portret

SauceBox 25.2.2011 22:02

inak úsmevné

Reagovať na správu

portret

fugi 26.2.2011 18:47

a preco sa mracis, ked je to usmevne?

treba Ti poradit ako sa vyrabaju smejuci smajlici?

Reagovať na správu