Úvodná stránka » Informácie pre hubárov » Články a informácie »

Pridelovanie statusu 'pokročilý užívateľ'

Status pokročílý užívateľ umožňuje priamo autorovi rozhodnúť o zaradení fotografie do hlavných kategórií hubyrastliny, živočíchy a bezstavovce. Je užívateľom pridelovaný a odoberaný automaticky na základe fotografií zaslaných na stránky za posledný mesiac a prehodnocovaný je každý pondelok v skorých ranných hodinách pre užívateľov, ktorý zaslali viacej ako 20 fotografií za posledný mesiac.

Pravidlá pre užívateľov bez statusu pokročilého užívateľa

Do úvahy sa berie počet zaslaných fotografií a počet fotografií preradených moderátormi do kategórie huby, rastliny, živočíchy a bezstavovce. V prípade, že počet preradených fotografií presiahne 10% je užívateľovi automaticky pridelený status pokročilý užívateľ.

Pravidlá pre užívateľov so statusom pokročilého užívateľa

Do úvahy sa berie počet zaslaných fotografií a počet fotografií preradených moderátormi do kategórie hubársky úlovok, foto-úlovok rastlín, foto-úlovok živočíchov a foto-úlovok bezstavovcov. V prípade, že počet správne zaradených fotografií klesne pod 70% je užívateľovi automaticky odobraný status pokročilý užívateľ.

Pridelovanie a odoberanie statusu na stránkach sa deje hlavne z dôvodu optimalizácie a minimalizácie práce moderátorov. Pokiaľ vie užívateľ správnym zaradením fotografie ušetriť prácu moderátorov tak si zaslúži status pokročilého užívateľa stránok.

Ďakujem za porozumenie a pochopenie.

 

Zdroj: Roland Baranovič
Autor článku: Mgr. Roland Baranovič (roland)

Diskusia k článku

portret

roland vlastník stránok 28.7.2011 21:51

K clanku je aj zalozene diskusne vlakno s dalsimi informaciami:
http://www.nahuby.sk/diskusia.php?parent...

Reagovať na správu

portret

Aneri pokročilý 30.7.2011 15:17

Roland, aby som nestratila status pokročilého uživateľa, tak som popridávala fotky, ktoré som vôbec neplánovala uverejniť. Takže pre mňa je to ponaučenie, a to také, že nemám pridávať mesačne viac fotiek ako 20 a nezaraďovať do húb a rastlin. Ďakujem.

Reagovať na správu

portret

rudolf2 pokročilý 30.7.2011 19:06

Bohužiaľ, aj toto sa tým dosiahne....

Reagovať na správu

portret

roland vlastník stránok 31.7.2011 09:24

Ahoj Aneri,

dakujem za odozvu, to s s poctom fotografii je na osobnom rozhodnuti. Je ale mozne, ze by sa tymto zaviedlo v podstate obmedzenie poctu fotografii ale na zaklade samoreflexie.

To s tym opatrnym zaradovanim do hub a rastlin je tak ako pises. Velmi opatrne, len to naj. Nemusis sa bat, kvalitne a zaujimave foto ti nik do ulovkov naschval nepreradi

Velmi podobne to fungovalo aj teraz, len sme to sledovali rucne a osobne sme ludi preradovali hore dolu co bolo unavne. Takze sa snazim hlavne o automatizaciu, nechcem nikomu robit zle.

Reagovať na správu

portret

Aneri pokročilý 6.8.2011 20:38

Roland, Rozhodla som sa. že postupne zmažem svoju fotogalériu.Moderátori budú mať viac času na svoje fotografie. Pre mňa malo zmysel pridávať fotografie pre vzájomné poučenie a poznávani cez huby aj celú oblasť Slovenska. Fotky z kozmetickými úpravami sú pre mňa bezcenné a myslím, že aj v atlasoch húb budú rušivé. Lepšie fotiť už nebudem, mám iné priority. Samozrejmé, že zo stránky neodchádzam.

Reagovať na správu

portret

ganco 23.8.2011 21:20

moj suhlas

Reagovať na správu

portret

peter_p 10.8.2011 09:06

Azda by bolo vhodné premenovať status pokročilý užívateľ na pokročilý fotograf.
Aj dobrý znalec húb, ktorý nedáva fotky na stránku sa totiž nemôže stať pokročilý užívateľ.

Reagovať na správu

portret

dodo[DK] pokročilý 22.8.2011 02:25

S tímto plně souhlasím.

Reagovať na správu

portret

standoban pokročilý 2.12.2012 16:22

Veľmi trefné-súhlasím.

Reagovať na správu

portret

tonicek 19.9.2011 12:47

A čo my ostatní, čo nevieme fotiť a ani múdri nie sme

Reagovať na správu

portret

ferosv pokročilý 15.4.2012 18:41

smrčkovec českýzaujala ma táto diskusia a uvítal by som, ak moderátor preradí foto z húb do úlovkov uviesť dôvod preradenia, inak sa nikdy nemôžeme zlepšovať, napr. neviem čo chýbalo tomuto foto OBR 315656 , myslím si, že sú tam aj horšie.

Reagovať na správu

portret

Pištora 1.8.2012 19:11

Máš pravdu! - to je důvod proč jsem tu tak málo.
-jinak dle mně foto perfektní

Reagovať na správu

portret

Pištora 29.8.2012 18:58

Naprostý souhlas. Snažil jem se na stránky dávat pouze co tu ještě nebylo. Ale tyto podmínky nutí člověka sem dávat kvantitu a nikoliv kvalitu. Z toho to
důvodu jsem na tyto stránky nic nedával. Jó a ta kačka je suprová!!!

Reagovať na správu

portret

miki 16.9.2012 07:55

Ahoj Ferko, akoby si citoval zásadu č 6. z normy ISO 9000 - Trvalé zlepšovanie. Aby mohli byť vykonané nápravné činnosti, musí byť známy dôvod nezhody. Nerobil si náhodou vo firme, ktorá má certifikovaný systém manažérstva kvality? Na budúci týždeň som v Snine, vo firme, ktorá certifikát má.

Reagovať na správu

portret

ferosv pokročilý 16.9.2012 11:04

pracoval som niekedy vo Vihorlate, mali sme ISO 9001 2000 aj aj VDA 6.1

Reagovať na správu

portret

vlkodlak mykológ 17.4.2012 03:52

Hlavně že je sranda a je možné bojovat o "tituly". Kvůli tomu přece tyto stránky existují!

Reagovať na správu

portret

Ešli atlasár, mykológ 25.4.2012 16:20

Reagovať na správu

portret

PaMir 25.7.2012 18:36

Ja si tiež myslím, že je to o výmene skúseností a potešenie pre oči, nebojujem o tituly, len sa chcem podeliť o radosť s úlovkov, alebo sa poučiť.
Škoda, že nikto zatiaľ nekomentoval moje foto plávky s vyrastajúcimi bielymi hubami na klobúku - symbióza, alebo cudzopasníctvo

Reagovať na správu

portret

turistka pokročilý 24.9.2012 12:39

Veľmi som sa potešila stránke Na huby, sledovala ju dlho i sa priučila. Dostala som odvahu prihlásiť sa vlani na jeseň / aktivovalo mi prihlášku moje potomstvo/, ale do tejto jari som zas len sledovala, kým som sa konečne nakopla. Fotky nie sú 100% zo dve som už sama vyhodila, nesúťažím, no mám radosť, keď Vás niektorý z obrázkov poteší. Ja tiež obdivujem tie Vaše.

Reagovať na správu

portret

11macik 27.10.2012 14:26

sem som zacal chodit preto ze som nepoznal vela druhov hub, a ci som pokrocily alebo nie to mi je jedno, vela ludi tu chce vediet aku hubu nasli, tym sa ucia, v tom vydim zmysel vebu, ja ako uzivatel

navrhol by som ci by tu nemohol byt jeden odbornik co by skusil posudit vsetky huby uzivatelov aspon castocne posudeniea uzivatel si uz foto alebo hubu pozrie podla literatury, nakolko nie vzdy su fotky dost jasne

je iste ze zmysel vebu ma aj ine ucely ako je zmapovanie druhovost odbornosti atd

Reagovať na správu

portret

OHAJ 16.11.2012 13:38

"pokročilý užívateľ' by sa mal skôr pridelovat podla poctu dobre identifikovanych hub a nie podla poctu fotiek, moj nazor

Reagovať na správu

portret

Hasič 26.11.2012 16:47

nie stranka sa ubera na super foto hub...................my ako mi bolo naznacene suflitkari tu nebudeme mat miesto.....ale sporim na pof.zrkadlovku,......... :P

Reagovať na správu

portret

xantia pokročilý 2.12.2012 11:12

Fotím pre vlastné potešenie a možno čo sa páči mne,poteší aj niekoho iného.Na tejto stránke sa učím poznávať huby aj iné než som doteraz zbierala.

Reagovať na správu

portret

Vladimír Ruska 23.6.2013 15:02

čiže ak som to správne pochopil, tak aby som dostal status pokročilý užívateľ, nemám zaklikávať hubársky alebo rastlinkársky úlovok?

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 23.6.2013 20:57

Nie, to si nepochopil dobre. Ty ako "bežný" užívateľ môžeš zaradiť svoju fotku iba ako HUBÁRSKY ÚLOVOK. Moderátori ti ju môžu alebo nemusia preradiť medzi HUBY. Ak by tebou pridávané fotky boli preraďované hromadne medzi HUBY (čiže v podstate "povyšované") buď automaticky alebo priamo na žiadosť moderátora by ti bol pridelený štatút "pokročilý".Podobné je to myslím aj s rastlinárskymi fotkami. Až potom môžeš podľa vlastného uváženia fotky zaraďovať do ÚLOVKOV alebo HÚB.

Reagovať na správu

portret

vodal pokročilý 24.6.2013 18:22

Plne súhlasím, veď každý sám vidí čí foto je kvalitné , alebo nie. Musí fungovať aj nejaká samo reflexia. Iné je, že foto môže byť pekné, aj keď nie veľmi kvalitné a môže potešiť mnohých užívateľov a myslím , že o tom to je. To je môj názor.

Reagovať na správu

portret

m.gabris pokročilý 22.8.2013 12:43

správny názor, vodal..len s tou sebareflexiou to bude vždy problém, každý posudzuje svoje veci subjektívne či chce alebo nechce objektívnejším ukazovateľom je podľa mňa počet kliknutí Foto je zaujímavé (či tak nejak ..avšak zas len teoreticky, väčší význam to možno má na navštevovanejších stránkach... Napokon, veď keď foto poteší čo i len jedného užívateľa tak malo význam ju ´zavesiť´

Reagovať na správu

portret

Tatanka - Yotanka pokročilý 4.11.2013 22:42

Presne ide o potešenie hlavne.
A ešte sa spýtam:
Ani jedna moja fotka nie je hodná do kategórie huby?
Myslím, že minimálne za posledné dva mesiace
sa tam isto aspoň jedna nájde keď budem skromný.
Píše mi to hodne ľudí, že je tu zaujatosť voči mojej osobe,
len pre moje názory. Potom tu nie je objektivita zrejme a
kde je záruka, že sa to nebude zneužívať.
Tak sa zlepšujem zatiaľ iba pre vlastné potešenie.
Status pokročilý, by mal byť udeľovaný podľa vedomostí
o hubách. Potom tu je veľa pokročilých fotografov, ale to
neznamená, že poznajú dôkladne huby.

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 5.11.2013 06:52

Uznávam, že si sa zlepšil v kvalite fotografií. To je naozaj vidieť. Predovšetkým v ostrosti fotografií, ale snažíš sa dávať aj popisy. Oceňujem to. Zatiaľ ale stále pretrvávajú základné fotografické chyby....prepaly, farebný posun (hlavne výskyt modrej farby tam kde nebola), nepodsvietenie huby, kompozičné chyby. V pohode mi pošli fotku, o ktorej si myslíš, že by mala ísť do húb a ja ti napíšem, prečo nie je v hubách.
O zaujatosti....ak si myslíš, že ti niekto nezaradí fotku do HÚB len preto, že si Tatanka, tak to nieje pravda. Alergické reakcie na tvoje príspevky možno sú, ale to je predovšetkým tvoja zásluha. Napríklad "Status pokročilý, by mal byť udeľovaný podľa vedomostí o hubách. Potom tu je veľa pokročilých fotografov, ale to neznamená, že poznajú dôkladne huby. "
Nezbadal som, že by si v diskusiách nejak prejavoval vedomosti o hubách, vedieť, kde a kedy rastú hríby smrekové, to nie je všetko. Buď konkrétny, kto si nezaslúži mať štatút pokročilý? Kto z nich zle určuje huby na fotkách? Alebo píše nezmysly v popisoch? Vyradíme ho. V opačnom prípade je to len táranie a na to sú alergické reakcie oprávnené.

Reagovať na správu

portret

Tatanka - Yotanka pokročilý 5.11.2013 12:18

Je to aj moja chyba samozrejme,
Lebo keď mám hodne nślezov,
tak pridávam viac fotiek a potom
tie lepšie sa strácajú vzadu.
Je to tak si to uvedomujem.
Myslím že fotka pňovky neskorej
z 25.10. Je docela ok len sa stratila
Asi v množstve. Moja chyba ja viem.

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 5.11.2013 21:13

Jednoduchá pomoc....netreba pridávať každý hríb (alebo každú plamienku), ktorý nájdeš.

Reagovať na správu

portret

motýlik pokročilý 19.8.2013 22:02

Som tu opravdu krátko, no vidím že tu ide skôr o preteky kto je hore, kto dole... Mne ide len o to, aby bol som v spoločnosti, ktorá dokáže pomôsť, poradiť, určiť to, načo nestačím. Veď množstvo fotografií bez názvu je vlastne hŕbov smetí. A pritom nejeden náhodný zaber môže pomôsť pri mapovaní toho-ktorého taxonu našej prírody. Takže prosím Vás neponahľajte sa ! Niekedy menej je predsa viac.

Reagovať na správu

portret

Tori pokročilý, mykológ 30.10.2013 16:11

Kdyby to mělo být transparentní, tak by se dalo doprogramovat, že moderátor musí při přesunu fotky z atlasu do úlovků vyplnit povinně důvod. Vyplněný text by se pak automaticky poslal soukr.zprávou autorovi fotky. Nicméně asi to je stejně jedno, protože i z tohoto by nakonec bylo taky zle ("Moje fotky stále přeřazuje jen moderátor XYZ, on si na mě zasedl." apod.)

Reagovať na správu

portret

Tatanka - Yotanka pokročilý 4.11.2013 23:09

Máš pravdu v tom,
že jeden moderátor Ti povie super a druhý opačne.
Je to vec osobného postoja a to je naprd.

Reagovať na správu

portret

Šerpa botanik, pokročilý 25.1.2014 15:33

Vůbec nejlepší je když ti někdo přesune fotografii z kategorie "Najnovšie fotografie húb" do kategorie "Najnovšie fotografie hubárskych úlovkov" a druhý to zas přesune nazpátek a máš v položce "Preradených" dva záznamy.

http://www.nahuby.sk/fotogalerie_zoznam_...

A nebo na dotaz pro jistotu nedostaneš odpověď

Reagovať na správu

portret

Tatanka - Yotanka pokročilý 25.1.2014 16:05

No je to trošku nešťastný systém.
Teraz keď sa odosobním úplne tak
problém je následovný:
Stačí, že jeden človek Ťa nemusí
a už nahlási nevydarené foto, alebo
opačne, stačí, že jeden človek Ťa
preferuje. a nahlási foto ako vydarené.
Zasa moderátorov zaťažovať je tiež problém.
Nešťastný je štatút pokročilý. ? To je kto???
Je to o fotkách, či aj o vedomostiach.
Ja mikroskopovať nemám problém a huby
pomerne slušne poznám aj menej bežné.
Horšie fotografujem priznávam. A je tu hodne takýchto
prípadov. Viac je tu ale opačných, čo majú
super nálezy a fotografie a huby poznajú
pobiednejšie. Opačný extrém.
Asi by som nechal obe kolonky aj foto
nevhodné aj vydarené, ale kto otvorí fotku
aby sa musel k nej vyjadriť, hlasovať až potom
by opustil jej zobrazenie. Fotky by sa preraďovali
až po prehliadnutí aspoň 10 užívateľmi a to systémom
percentuálnym napr. 70 k 30 preradenie hore
a ak prekročí fotka 50 k 50 ako nevhodná v momente
ju vymaže. To medzi týmito prípadmi by ostalo v nálezoch.
Je to len ako príklad. Percentá môžu byť iné, len aby
jednotlivci netvorili mienku, ale návštevníci ako celok.
A bolo by to objektívne, ak by to bolo anonymné.
Aby rohodovali ozaj fotky a nálezy, nie mená.
Ja sa vždy dívam inak na fotky, nejdem podľa mien.
Treba rešpektovať druhých s tým ja nemám problém.
Vo výskyte húb presne opačne keď dá niekto súhlasím
s výskytom, alebo nesúhlasím s výskytom, nech tam svieti
jeho skratka. Mne píšu stále dvaja na všetko nesúhlasím,
či niečo nájdem, či nie. Vždy presne opačne.
Ak by sa to dalo takto všetko nastaviť, odpadla by práca zbytočná
moderátorom.

Reagovať na správu

portret

givan pokročilý 27.9.2014 22:23

Smiem sa opýtať, použil si moju fotogalériu ako príklad, prečo?

Reagovať na správu

portret

Tatanka - Yotanka pokročilý 28.9.2014 00:24

Teraz nerozumiem.
Kde Ťa spomínam???

Reagovať na správu

portret

givan pokročilý 28.9.2014 06:46

Pepáč, hodilo mi to k Tebe, ale dával som to o jedno vyššie k šerpovi. On tam dal ako priklad hromadné presunutie fotiek do úlovkov.

Reagovať na správu

portret

Tatanka - Yotanka pokročilý 28.9.2014 23:25

Nič sa nestalo.
V pohodičke. Stane sa.

Reagovať na správu

portret

L.Ď. pokročilý 30.9.2014 11:28

Link je na moju fotku zo septembra 2014. Nerozumiem ako sa mohla objaviť v príspevku z januára 2014. A vôbec sa nejedná o huby.

Reagovať na správu

portret

rufuss pokročilý 30.10.2014 17:55

link co dal Šerpa je na jeho fotky - spravnost zaradovania fotografii, ale nam sa v tom linku ukazu nase fotografie nie jeho, nakolko tato zona je sukromna a moznost ju ma vidiet len drzitel danej galerie...nepoukazoval na nikoho fotografie, len na svoje

Reagovať na správu

portret

[email protected] 6.10.2014 15:39

Zdravím všetkých milovníkov prírody a hlavne húb. Som na tejto stránke registrovaný len krátko, ale dovolím si povedať niekoľko postrehov.

- diskusia na túto tému je zaujímavá a pochopiteľná, človek je tvor súťaživý, ale systém hodnotenia je pravdepodobne vecou vlastníka stránky, nikdy asi nebude vyhovené všetkým

- pre mňa osobne je registrácia na tejto stránke prínosom pre poznávanie nových druhov húb a aj ich zaradenia do "jedálnička" (za čas od registrácie som zaradil len cca 5 nových druhov , hold som konzervatívny)

- hlavne som však nadviazal kontakt s novými ľuďmi, ktorých to v lese a pri "hubačke" baví a pri vzájomných "komentoch" fotiek to poteší, ak si to aspoň niekto všimol a ohodnotil (neberiem to ako preteky kto z koho, s tým sa stretávame v živote dostatočne, toto je koníček a mal by prinášať radosť a oddych)

- a asi najdôležitejšie je, že som mal možnosť poradiť iným hubárom (aj vďaka tejto stránke sa na mňa obrátili) a vyhodiť im z košíka muchotrávky tigrované zamiešané medzi bedľami

Ďakujem a želám všetkým veľa zdaru a pohody

Reagovať na správu

portret

háj73 20.3.2015 14:53

Chcem sa aj ja podpísať pod tento názor Rasťa. Objavil som túto stránku tiež len nedávno , no už mi dala veľa, -rozšíriť obzor húb a spoznávať nových priateľov.

Reagovať na správu

portret

[email protected] 21.3.2015 23:27

... ďakujem za príspevok, želám veľa zdaru a pohody

Reagovať na správu

portret

džordžo8 30.10.2014 17:32

Tiež prispievam aj keď nie vždy s fotom na vašu stránku a nemyslím si že som slabý hubár.Ćlovek je síce tvor súťaživý,ale informácie na stránke slúžia skôr na vyplienenie a devastáciu aj tak už zničeného lesa alebo hory.Nie všetci ktorí na túto stránku prídu sú totiž milovníci lesa a prírody.Potrebujú len informáciu kde sa čo dávyplieniť.A k tomu pokročilí ,nepokročilí kto chce nech odfotí ,kto nechce nech nefotí.

Reagovať na správu

portret

roland vlastník stránok 18.5.2016 21:46

Aktualizoval som informácie o prideľovaní statusu. Už dlhšiu dobu sa status prideluje aj podla preradeni do zivocichov a bezstavovcov. Motivacia je ta ista. Pokial uzivatel spravne zaradi foto a usetri tak pracu moderatora, tak si zasluzi status pokrocileho.

Reagovať na správu

portret

celiton pokročilý 11.8.2016 14:43

podľa tohto, keď pridám za posl. mesiac 20 fotiek do úlovkov, stačí mi, aby boli 2 z nich preradené do húb, a som pokročilý.

Nie že by som sa nejako hrnul za týmto statusom, ale zaujíma ma, ako viem, že moderátori si tých spomínaných 20 fotiek pozreli a pri každej rozhodli, či zostane v úlovkoch alebo poputuje do húb? Kde je záruka, že tých 20 fotiek neupadne do zabudnutia len preto, že moderátori majú toho veľa a tieto fotky zaniknú medzi ostatnými?

Ak mám fotku, o ktorej si ja myslím, že je dobrá, mám na ňu upozorniť moderátorov? (však netreba byť len sebakritický, ale vedieť sa aj pochváliť :-D )

vďaka za odpoveď

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 11.8.2016 21:26

"....ako viem, že moderátori si tých spomínaných 20 fotiek pozreli a pri každej rozhodli, či zostane v úlovkoch alebo poputuje do húb? Kde je záruka, že tých 20 fotiek neupadne do zabudnutia len preto, že moderátori majú toho veľa a tieto fotky zaniknú medzi ostatnými? "

Nevieš to a asi ani nebudeš vedieť a nebudeš mať žiadnu záruku. Moderátori všetko robia dobrovoľne, zadarmo, vo svojom voľnom čase. Nie sú nijako viazaní alebo povinní všetko vidieť a všetko posúdiť. Len pomáhajú udržiavať stránku na určitej úrovni. Výsledok je vidieť na stránke, samozrejme nedá sa hovoriť o dokonalosti, určite sú aj prípady nesprávne zaradených fotiek, ale.....

"Ak mám fotku, o ktorej si ja myslím, že je dobrá, mám na ňu upozorniť moderátorov?"

Samozrejme, že môžeš. Sú tu ľudia, ktorí to dokonca robia systematicky a nie svoje fotky. Keď narazia na (podľa nich) nesprávne zaradenú fotku, upozorňujú moderátorov a tí rozhodnú, či áno, alebo nie. Len treba mať na pamäti, že prispievateľov a fotiek sú tu mraky a moderátorov je len niekoľko, resp. dnes už len minimum. vyjadrovať sa, resp. kritizovať zaradenie by mal len ten, kto fotografii rozumie aspoň tak ako moderátori. Nie je možné vysvetľovať rozhodnutia ku každej preradenej fotke.

Reagovať na správu

portret

celiton pokročilý 11.8.2016 22:32

Však presne na to som narážal, že je to v celku divné, že prideľovanie tohto statusu je závislé práve od moderátorov, ktorí z praktických dôvodov nemajú šancu všetky dobré aj zlé fotky ustriehnuť.

Každopádne patrí vám moderátorom pocta, že sa vo svojom voľnom čase venujete práve tejto "špinavej" robote.

Vďaka za reakciu

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 12.8.2016 18:35

A od čoho by to malo byť závislé? Kto alebo čo posúdi, či prispievateľ vie alebo nevie zaradiť svoje fotky do správnej galérie? Ak by sme to nechali na samotných prispievateľov, to by bola katastrofa.
Mimochodom, toto rozdelenie na HUBY a HUBÁRSKE ÚLOVKY vzniklo práve preto, že kvalitné a zaujímavé fotky boli zasypané kvantami nič nehovoriacich a biednych fotiek. Treba preštudovať históriu diskusií.

Reagovať na správu

portret

celiton pokročilý 12.8.2016 19:40

"Moderátori všetko robia dobrovoľne, zadarmo, vo svojom voľnom čase. Nie sú nijako viazaní alebo povinní všetko vidieť a všetko posúdiť."

"Kto alebo čo posúdi, či prispievateľ vie alebo nevie zaradiť svoje fotky do správnej galérie? Ak by sme to nechali na samotných prispievateľov, to by bola katastrofa."

Od čoho by to malo byť závislé neviem, len sa snažím poukázať na to, že tie dve hore uvedené tvrdenia sú v celku protichodné.

Každopádne, ja som odpoveď na svoju otázku dostal, preto si myslím, že to má nemá zmysel ďalej rozpitvávať.

Reagovať na správu

portret

bobineta atlasár, moderátor 15.8.2016 01:26

Husi ti dal odpoved taku aka je realita. Nevidim v tych dvoch suvetiach ziadnu protichodnost. Viem vsak, ze kazdy z pracujucich moderatorov sa snazi robit tolko kolko je v jeho moznostiach. Pri prisune kvant fotiek nie je mozne prejst moderatormi vetko. Je tu vsak spolupraca vsetkych. Kazdy zaregistrovany ucastnik stranok moze upozornit na zle zaradenie ci naopak na vyssiu kvalitu ci vzacnost fotenych objektov, cim sa nedostatky eliminuju. Uspesne fotky sa dostanu pripadne i do atlasov a tym je fotograf posunuty automaticky do vyssieho levelu. A naopak.

Reagovať na správu

portret

celiton pokročilý 15.8.2016 07:31

Zvažoval som či vôbec idem reagovať, keďže som to chcel uzavrieť, pretože sa načína debata zase o tom, o čom sa tu už popísalo... veľa...

Moja celková myšlienka, čo som sa tu snažil naznačiť je, že je tu pravdepodobne veľmi málo moderátorov nato, koľko je aktívnych používateľov. Preto je prirodzené, že nie je možné filtrovať všetok obsah, ktorý je na stránkach.

Ako som sa zmienil, ja si vážim prácu každého z vás, čo udržujete stránku na vysokej úrovni.

Toť vše

Reagovať na správu

portret

tomas1982 11.8.2016 18:26

Nepotrpím si na tituly, ale mám pocit, že pri takto nastavených pravidlách a systéme sa k statusu "pokročil“ nikdy nedopracujem , aj keby som bol chodiacim hubárskym atlasom. Na kvalitné foto vybavenie nemám a to čo som doteraz poslal asi nestálo za to, alebo to potrebovalo lobing

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 11.8.2016 21:42

Status "pokročilý" sa týka hlavne možnosti priamo zaraďovať svoje fotky do galérie HUBY, ktorá by mala obsahovať špičkové fotky správne identifikovaných húb s prislúchajúcim popisom. Na to aby si bol "chodiacim hubárskym atlasom" alebo skrátka dobrým znalcom húb, nepotrebuješ žiadny "pokročilý status".

"Na kvalitné foto vybavenie nemám...."

To si nemyslím. Na kvalitné fotky netreba mať zrkadlovku s batériou objektívov.

"....alebo to potrebovalo lobing"

Pozrel som tvoju fotogalériu a nevidím tam nič, čo by malo byť v galérii HUBY (sorry za úprimnosť). Ak by si mal na niektorú svoju fotku opačný názor, napíš, podiskutujeme.

Reagovať na správu

portret

tomas1982 11.8.2016 22:16

Hej viem, že tu ide o foto. A myslím si, že na kvalitne foto treba niečo viac než len mobil . A nie každý si to môže dovoliť. Potom by aj niektoré tie fotky boli určite iné. Každý má svoj názor a dalo by sa diskutovať : ) Status ma príliš nezaujíma. Ten mi neprinesie dobrý pocit a radosť z nálezov húb, ich identifikácie a oddychu v prírode. Príde mi to len trocha diskriminačné.

Reagovať na správu

portret

Husi moderátor, atlasár 12.8.2016 20:04

Ja by som chcel hrať futbal za reprezentáciu. Som diskriminovaný, keď ma nenominovali?

Reagovať na správu

portret

bobineta atlasár, moderátor 15.8.2016 01:29

Reagovať na správu

portret

Nightlight pokročilý, atlasár 28.10.2020 23:39

Tak status pokročilý som si neužil dlho. V podstate za to mohla jedna séria 20+ fotiek, kedy mi bolo povedané, že je zvykom pridávať 3-5 fotiek za deň, a teda takmer všetky boli preradené. Na ďalší deň som uploadol 5 fotiek, z ktorých 4 boli preradené. Dôvod bol napísaný len k jednej.
Toto nepíšem preto, lebo by som bol urazený, že som o status tak rýchlo prišiel, ale preto, lebo sa tieto pravidlá ku mne dostali až keď bolo neskoro. Asi by bolo dobré ich niekam napísať a užívateľa o nich oboznámiť hneď, ako dostane status pokročilý. Ja som to chápal tak, že ak je na fotke odfotená huba, zaradím ju do kategórie húb. Nevedel som, aký je rozdiel medzi tou kategóriou a hubárskym úlovkom.

Reagovať na správu

portret

Palo70+ 30.10.2020 14:21

Určitých nedorozumení v súvislosti so statusom "pokročilý užívateľ" sa dopúšťame aj preto, že ten status by sa mal po správnosti volať "pokročilý fotograf" (a pre stránku "nahuby" je možno prekvapujúce, že nemusí ísť ani o fotografie húb)
https://www.nahuby.sk/diskusia.php?paren...
https://www.nahuby.sk/diskusia.php?paren...
Je však pravdou, že tento status (a práva s ním súvisiace) môže byť prideľovaný (snáď i odnímaný?) aj "na základe osobného rozhodnutia administrátorov webu", nielen "automaticky na základe kvality zasielaných fotografií a ich správneho zaradenia"
https://www.nahuby.sk/clanok.php?clanok_...

Reagovať na správu

portret

Rómeo 24.10.2021 13:50

Plne tu súhlasím s kolegami prispievateľmi, že sa z tejto stránky stala súťaž, kto urobí krajšiu fotku a povesí ju sem. Akosi sa mi tu stratila pôvodná myšlienka, keď Ste stránku zakladali. Ďalšou mojou kritikou je, že adminovia vyhadzujú fotky z galérii. Prečo tam máte názov :"Vaša galéria", keď tam potom robíte neadekvátnu cenzúru a vyhadzujete odtiaľ fotky prispievateľa? Ďalšou kritikou je, že tu máte poprihlasovaných kvantum ľudí pod nickmi. Všetkých takýchto anonymov by som okamžite dal odstrániť z tejto stránky. To nevidíte, že sú tí ľudia duplicitne, triplicitne ... zaregistrovaní? a zneužívajú anonymitu k hoaxom, fake newsom, trollingu, unlajkom, ....? Už len čakám, kto Vás udá na polícii, že nezmazaním niektorých príspevkov a zablokovaním "čiernych" prispievateľov, Vám naparia poriadnu pokutu alebo zablokujú stránku. Áno, aj touto formou Vám útočia na stránku a na serióznych prispievateľov. Keď chcete urobiť nápravu, tak by Ste mali:
V prvom rade vypracovať Kódex prispievateľa, s ktorým by musel každý pri registrácii súhlasiť.
Po druhé: Zlikvidovať/zrušiť lajky a unlajky ku fotografiám a komentárom.
Po tretie: Zaviesť upozornenie admina na hoax, fake news, trolling a iné aktivity (aj protiprávne) hociktorým zaregistrovaným, ktoré škodia tejto stránke.
Držím palce s "uprataním" stránky, Roman

Reagovať na správu

portret

Michal1234 25.10.2021 12:04

no a že tu sú ľudia poprihlasovaný pod nickmi? keď máš potrebu napíš si sem celé meno aj s rodným číslom a sexuálnou orientáciou, to nikoho nezaujíma.. čo tebe trolinguje v hlave? koho by si chcel vyhadzovať? si kukal zas nejaké kriminálky kobru 11, ty agent WC40.. udáš ich asi ty na polícii lebo si očividne blbeček, ale policajti ťa vysmejú lebo si blbeček.. ty seriózny prispievateľ :D nájdi si hobby a daj sa dokopy ty kódex.. likvidátor unlikov..

Reagovať na správu

portret

Tori pokročilý, mykológ 29.10.2021 15:01

S myšlenkou v zásadě souhlasím, ale ta forma... dyk se dá argumentovat a hádat se i bez osobních urážek. Je přece rozdíl, jestli řeknu: "tohle je blbost, to tu nepotřebujeme řešit", anebo: "to čo trepeš, ty ch**".

Reagovať na správu


Pred zaslaním príspevku do diskusie je potrebné prihlásiť sa použitím Vášho prihlasovacieho mena a hesla.